Kærestens ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.692 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde det, men måske "besat" er et godt ord for det.... Jeg er "besat" af min kærestes ven! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!! Er det normalt, unormalt, tarveligt, okay, ilde set eller ?????

Jeg drømmer om ham om natten og fantaserer om ham om dagen. Jeg tænker meget på ham og glæder mig til at se ham næste gang. Når han er her, er jeg genert. Han er ikke bange for at stille sig tæt op af mig, når han vil vise mig noget eller sidde sig helt op af mig, hvis vi sidder på en bænk fx. Og jeg bliver tosset! Altså "vild i varmen" tosset.

Jeg elsker min egen mand - ingen tvivl! Og min kærestes ven har selv kæreste.

HVAD SKAL JEG GØRE??? Jeg kan ikke få tankerne til at forsvinde - faktisk kan jeg godt lide dem Hvad tænker I?? ((Jeg læser på forums, at det er "helt normalt". Men hvordan skal jeg håndterer mine "følelser"????? For selvom jeg godt kan lide mine fantasier, så driver de mig til vanvid. Jeg føler jeg svigter min kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Nalle

Havde jeg stået i situation, havde jeg undgået kærestens ven, da jeg ikke ville synes det var fair overfor min kæreste.

Du får lige en

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Havde jeg stået i situation, havde jeg undgået kærestens ven, da jeg ikke ville synes det var fair overfor min kæreste.

Du får lige en

Tak...

Det kan jeg desværre ikke. Det er hans(vores) bedste ven(ner) og de (og vi) ses ofte. Alle fire eller bare os tre (min kæreste, vennen og mig). 

Anmeld

17. august 2011

Nalle

Anonym skriver:

Tak...

Det kan jeg desværre ikke. Det er hans(vores) bedste ven(ner) og de (og vi) ses ofte. Alle fire eller bare os tre (min kæreste, vennen og mig). 

Okay, men så længe du kan "styrer" dig, og du har det fint med de tanker, så er der vel ikke så meget at gøre ved det

Anmeld

17. august 2011

baby012

Jeg havde fortalt min kæreste om det, så jeg ikke længere skulle omgås med hans ven.. da det ikke er fair overfor kæresten at gå og have det sådan med en af hans venner .. 

hvordan ville du have det hvis han havde det sådan med en af dine veninder ? 

har selv prøvet det MANGE gange, men har altid været ærlig overfor min kæreste omkring det, så vi kunne håndtere og løse "problemet" sammen . 

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Jeg havde fortalt min kæreste om det, så jeg ikke længere skulle omgås med hans ven.. da det ikke er fair overfor kæresten at gå og have det sådan med en af hans venner .. 

hvordan ville du have det hvis han havde det sådan med en af dine veninder ? 

har selv prøvet det MANGE gange, men har altid været ærlig overfor min kæreste omkring det, så vi kunne håndtere og løse "problemet" sammen . 

Jeg fortalte min kæreste for nogle måneder siden, at jeg havde haft en hed drøm om hans ven.... Min kæreste synes det var helt fint og tænkte ikke mere over det.

Hvis min kæreste har fantasier om andre (om jeg kender dem eller ej) er jeg ligeglad med. Jeg er ikke så sart.

Mit "problem" er, at tankerne driver mig mere eller mindre til "vanvid". Jeg ville egentlig meget gerne høre, hvad andre med samme sex-fantasier "gør ved det"? Altså, nogle gange kan jeg jo simpelthen ikke tænke på andet end vennen! 

Anmeld

17. august 2011

Camillakn

Jeg har aldrig oplevet at ha det sådan, og må ærligt indrømme at jeg syntes det er meget forkert. Især hvis du fantasere om ham dagligt, det er i orden at man fantasere om en anden end sin kæreste engang imellem, men ikke så tit som det lyder.

Hvis det var min kæreste som havde det sådan med en af mine veninde ville jeg være rasende, især hvis man selv skulle opdage det en dag.
Jeg syntes det skal snakke med ham om det, men gør det på en forsigtig måde, den er nok meget hård at få smidt i hovedet.

Så kan din kæreste fortælle det til sin kammerat så han måske lige tager lidt afstand når du blir helt tosset når han sidder op af dig.

Men håber i finder ud af en god løsning for jer  

Anmeld

17. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Jeg fortalte min kæreste for nogle måneder siden, at jeg havde haft en hed drøm om hans ven.... Min kæreste synes det var helt fint og tænkte ikke mere over det.

Hvis min kæreste har fantasier om andre (om jeg kender dem eller ej) er jeg ligeglad med. Jeg er ikke så sart.

Mit "problem" er, at tankerne driver mig mere eller mindre til "vanvid". Jeg ville egentlig meget gerne høre, hvad andre med samme sex-fantasier "gør ved det"? Altså, nogle gange kan jeg jo simpelthen ikke tænke på andet end vennen! 

jamen der er ikke andet at gøre end at stoppe kontakten til vennen  

- syns du skal snakke med din kæreste om det da det jo ikke lyder til at være et enkeltstående tilfælde.. at man har en drøm om en ven, nårh ja, det jo ikke andet end det, men bliver det ved.. ja det syns jeg man skal tage alvorligt.. 

er ikke selv kommet af med den føelse på andre måder, ignorerede det en enkelt gang, og lod som ingen ting da det jo er helt normalt.. MEN så en dag lagde vennen meget an på mig, og det endte med at jeg ikke kunne sige nej da jeg jo havde opbygget en ustyrlig lyst og nysgerrighed omkring det .. så der var mit forhold ødelagt, siden har jeg ikke bare ladet det bygge sig op.. man er nødt til at tage det alvorligt når det er så tit du tænker på ham.. 

Anmeld

17. august 2011

N&J

Jeg syntes selv du skal prøve at fjerne dig fra de situationer hvor din kærestes ven er fysisk tæt på ham og ellers så tror jeg ikke der er andet for at vente til fasinationen er over, og have en rigtig hyggelig/romantisk aften med din kæreste, så du kan syntes det er ham der er pivfræk når de begge er der.. 

Anmeld

17. august 2011

karina1980

Anonym skriver:

Jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde det, men måske "besat" er et godt ord for det.... Jeg er "besat" af min kærestes ven! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!! Er det normalt, unormalt, tarveligt, okay, ilde set eller ?????

Jeg drømmer om ham om natten og fantaserer om ham om dagen. Jeg tænker meget på ham og glæder mig til at se ham næste gang. Når han er her, er jeg genert. Han er ikke bange for at stille sig tæt op af mig, når han vil vise mig noget eller sidde sig helt op af mig, hvis vi sidder på en bænk fx. Og jeg bliver tosset! Altså "vild i varmen" tosset.

Jeg elsker min egen mand - ingen tvivl! Og min kærestes ven har selv kæreste.

HVAD SKAL JEG GØRE??? Jeg kan ikke få tankerne til at forsvinde - faktisk kan jeg godt lide dem Hvad tænker I?? ((Jeg læser på forums, at det er "helt normalt". Men hvordan skal jeg håndterer mine "følelser"????? For selvom jeg godt kan lide mine fantasier, så driver de mig til vanvid. Jeg føler jeg svigter min kæreste.

mit råd er at tage lidt afstand til ham i et stykke tid, jeg kan også godt blive fascineret af andre mænd og tænke på og drømme om dem.

jeg har når det er sket fortalt manden om det og det har hver gang lige taget toppen af det for så er det *forbudte* væk.

og så afstand til så den fascination kan dale igen.

jeg har været igennem et par ture selv og den seneste mobber min mand og min søster mig stadig med, manden har også måtte igennem en tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.