Trækker bukserne ned og siger tis tis tis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Mira0911

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det en dygtig datter du har

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

pvejsen

Hvis man ikk elige har fået anskaffet sig det berømte brædt til toilettet, så sæt dig på hug foran barnet og hold det under armene, så kan det sagtens sidde på et almindeligt toilet

Anmeld

17. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har Lina i lang tid sagt når hun tissede og havde lavet stort. Nu vil hun gerne på toilettet og tisse - det er bare ikke altid der kommer noget. Hun vil også gerne på toillettet i vs.

Men vi tager det stille og roligt i hendes tempo.

Vi har et sæde med trin vi sætter på og hun synes, at det er fantatisk at sidde på.

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

pvejsen skriver:

Hvis man ikk elige har fået anskaffet sig det berømte brædt til toilettet, så sæt dig på hug foran barnet og hold det under armene, så kan det sagtens sidde på et almindeligt toilet

Ja sådan kunne man også gøre... Meen det må jeg lige lade kæresten om... Det kan jeg ikke holde til med kæmpe bebsemave... 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Her har Lina i lang tid sagt når hun tissede og havde lavet stort. Nu vil hun gerne på toilettet og tisse - det er bare ikke altid der kommer noget. Hun vil også gerne på toillettet i vs.

Men vi tager det stille og roligt i hendes tempo.

Vi har et sæde med trin vi sætter på og hun synes, at det er fantatisk at sidde på.

Ja det er bedst at følge deres tempo...  Så er hun nok snart blefri... 

Anmeld

17. august 2011

Nessie

Hvor er hun bare dygtig Det varer nok heller ikke så længe inden hun finder ud af hvad det hele skal bruges til

Herhjemme løfter Daniel tit op i toiletbrædtet og siger "dis", og peger ned i det når jeg er på badeværelset, men jeg tror altså ikke han har fattet hvad det er at tisse endnu

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Hvor er hun bare dygtig Det varer nok heller ikke så længe inden hun finder ud af hvad det hele skal bruges til

Herhjemme løfter Daniel tit op i toiletbrædtet og siger "dis", og peger ned i det når jeg er på badeværelset, men jeg tror altså ikke han har fattet hvad det er at tisse endnu

Er også stolt, bare det at hun kommer hver gang hun har tisset i bleen... Hun står da også tit foran toilettet og siger tis tis tis.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.