Må indrømme Julie er dygtig... Hver gang hun har tisset i bleen, trækker hun sine bukser ned, tager hånden til bleen og siger tis tis tis... Render forvirret rundt, når jeg så spørger hende om jeg skal finde potten frem, bliver hun ellevild... 
Bare det at hun sætter sig på potten og bare sidder er nok for os og hende og så er hun glad... En skønne dag skal hun nok tisse i potten osv... Men først når hun er klar til det... 
Jeg har ingen forventninger om at hun skal være blefri om 14 dage - Så travlt har vi ikke her... 
Når hun nu render rundt sådan hver gang hun har tisset i bleen, så må det jo betyde at interessen for at tisse på potte nok lige er der om hjørnet... 
Herhjemme er vi enige om, at vi spørger hende om vi skal finde potten frem og ellers ikke...
Når hun har lavet puh i bleen siger hun ikke noget... Det skal vi opdage ellers kan vi lugte det på lang afstand... På det område har vi snakket om at hun skal prøve at komme til os og sige at nu har hun lavet i bleen... Måske fuldstændig forkert at gøre - Men hun skal jo også lære at selv komme og sige til, ligesom hun gør når hun har tisset i bleen....
Hvad har I andre gjort i denne situation?
Anmeld