Tager jeg fejl..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hov havde ikke læst at du skrev at han sover 6 timer, så det er ikke søvn du mangler meget af, sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

onlyme

Roselil skriver:

Undskyld mig, men han ved tydeligvis ikke hvordan det er at være alene med et spædbarn næsten 24 timer i døgnet. Man bliver da træt og mærkelig tummelumsk i hovedet, sådan er det og især når der har været en besværlig dag/nat.

Du kan vel ikke gøre andet end at fortælle hvordan du har det med hans respons.

Men, men, måske skulle du ta og sove lidt når du har mulighed for det. Det er jo kun for en periode og så kan i bruge tid sammen igen. Så får din kæreste også mulighed for at prøve at være alene om baby, måske ikke helt dumt

Nej ved du hvad .?
Du siger noget,.!

Anmeld

18. august 2011

onlyme

Roselil skriver:

Hov havde ikke læst at du skrev at han sover 6 timer, så det er ikke søvn du mangler meget af, sorry

Hehe,. Nej ikke ligefrem søvn,. Men han har lige haft nogle dage hvor han bare har været ked af det hele dagen igennem og ikke sovet mere end 10 minutter af gangen også har han været oppe og været rigtig ked af det i omkring 1 times tid,.! Og så syntes jeg man automatisk behøver lidt søvn, for den dag hvor jeg skrev dette indlæg var jeg fuldstændig kaput og til tårer for det gik jo lige i moder hjertet jeg ikke kunne gøre noget for han blev i godt humør,. Tror det var maven det var noget galt med, men det er heldigvis over igen nu,. Og nu har jeg igen en super glad og nem dreng ;-)

Anmeld

18. august 2011

tweety2060

åh søde du er slet ikke tosset selvom Benjamin sover godt om natten, så er det en ny situation for dig/jer, og du er som primær person jo 'på' stort set hele tiden, både nat og dag! Og det er mange timer du er alene med Benjamin, og det virker ikke helt som om kæresten er god til af ' afløse' dig når han er hjemme? Slappe af er jo mange ting fra person til person, men husk at rengøringen ikke løber nogen steder, så hvis du trænger til at sidde med fødderne oppe så er det HELT ok!
Håber du kan nå igennem til ham, så han kan se og forstå tingene fra din side også kæmpe kram
Men han har ret- du er super for Benjamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.