Det er rigtigt. biologisk er vi jo til at formere os. rent physiologisk. jeg har saa bare aldrig haft den der ur folelse i mig med at ville vaere gravid. beundrer da gravides flotte maver
,
men har altid mere vaeret interesseret i selve produktet selvom min laege siger jeg har rigtig gode muligheder for at blive gravid. sadan er vi jo saa forskellige og det er dejligt

Det er jo en anden snak...men du spurgte jo selv hvordan vores graviditeter var...og for mig, der var det den der følelse af at bruge mig til det jeg virkelig skal med min krop..fra af min krop bare var der til at den fik en funktion som bare føltes rigtigt....det er svært at forklare, men fantastisk at opleve.
Maven er jo bare det synlige bevis...men for mig var det mere det mentale der skete med mig...en ændring sammen med min krop ændrede sig...
Har selv en søster der har fravlgt helt at få børn og det synes jeg da er helt fint...omend jeg slet ikke forstår hende, men det behøver jeg jo heller ikke...
Og så vil jeg lige sige at jeg ALDRIG har været en smuk gravid..bare stor som en hval....
Knus..
Anmeld