Aldersforskellen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Det var dejligt at høre fra en der har stået i lignende situation.
Havde du ikke disse tanker omkring hans ungdom mv. dengang I fandt sammen?

Måske det også er anderledes her, fordi jeg har barn i forvejen? Jeg ved det ikke. Ihhh

Altså jeg tænkte da på om han mon var moden nok, ville det samme som jeg osv., men vi snakkede om det og fandt ud af at det skulle være os. Jeg tror at hvis man spiller med åbne kort, kommer man længst. Spørg ham hvad han tænker, føler, håber, forventer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Baby_girl2011

Anonym skriver:

Sagen af den at jeg er faldet for en fyr på 20, og jeg selv er 23 år gammel.
Vi kysser lidt og ses lidt engang imellem. Han er virkelig sød!

Men jeg har det lidt sådan, at jeg ikke har lyst til at tage hans ungdom fra ham, og derfor synes jeg ikke han skal binde sig til en som mig, som har et barn og det hele.

Han selv siger ikke rigtig noget til det, og hans venner er synes det ville være en god idé hvis vi fandt sammen.
Men jeg er altså stadig i tvivl.

Hvad dælen skal jeg gøre, og tænke og tro? Jeg er faktisk rigtig meget i vildrede

Er der nogen af jer der har været i lignende situation?

Knus!!

heeeej..

Jeg har selv stået i dine sko..

Jeg selv er 24 og min kæreste er 22. Vi fandt hinaden over nettet, og vi beyndte at ses og sådan noget.. Og jeg blev ret glad for ham.. Han er 22, som både har eget hus, bil ja og hund.. Og jeg tænkte på hvad han ville med en som mig.. har en datter på 3.. Jaah har ikke så meget som ham at byde på..

Men vi snakkede meget om han virkelig gerne ville have mig selv om jeg har barn..

Det ville han og idag har vi snart været sammen i 1 år og venter en datter sammen til dec og bor sammen..

Så jeg sys da at hvis han ikke har noget imod det, skal du give ham en chance.. Selvom man er mor skal ens kærlighedsliv ikke gå i stå pga af forskellen på aldren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.