Aldersforskellen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Anonym trådstarter

Sagen af den at jeg er faldet for en fyr på 20, og jeg selv er 23 år gammel.
Vi kysser lidt og ses lidt engang imellem. Han er virkelig sød!

Men jeg har det lidt sådan, at jeg ikke har lyst til at tage hans ungdom fra ham, og derfor synes jeg ikke han skal binde sig til en som mig, som har et barn og det hele.

Han selv siger ikke rigtig noget til det, og hans venner er synes det ville være en god idé hvis vi fandt sammen.
Men jeg er altså stadig i tvivl.

Hvad dælen skal jeg gøre, og tænke og tro? Jeg er faktisk rigtig meget i vildrede

Er der nogen af jer der har været i lignende situation?

Knus!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Kath.

Hej 

Jeg kan godt forstå dit dilemma! 
Men hvis du har udtrykt din forvirring for ham og han stadig er på, så synes jeg da at du skal give det en chance.
Man skal jo også huske på at ikke alle er ens. Min egen kæreste er også meget moden af sin aldere og har gerne ville have børn i flere år - og vi er kun 22 og 23 . Er sikker på at han ville vokse med opgaven.
Så hvis han selv er med på den, tror jeg ikke at du skal tænke sådan, at du tager hans ungdom

Håber du kan bruge svaret

Kram 

Anmeld

16. august 2011

Jonna1979

hvis han er klar så skid da på alderen herhjemme er der 5 års forskel jeg var 30 og han 25 da vi mødtes

min veninde var 27 og hendes kæreste 18 og de er stadig sammen her efter 16 år

Anmeld

16. august 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Men jeg har det lidt sådan, at jeg ikke har lyst til at tage hans ungdom fra ham, og derfor synes jeg ikke han skal binde sig til en som mig, som har et barn og det hele.

Han selv siger ikke rigtig noget til det, og hans venner er synes det ville være en god idé hvis vi fandt sammen.

Hvad dælen skal jeg gøre, og tænke og tro? Jeg er faktisk rigtig meget i vildrede

Knus!!

Vi var samme alder da vi mødtes. Jeg 23 og han 20. Vi har lige fejret 5 års dag, er gift på 2. år og har 2 dejlige piger sammen. 

Hvorfor lade alderen skræmme? Mærk dine følelser og din lyst og hop ud i det. Det gjorde jeg og jeg har aldrig fortrudt!

Anmeld

16. august 2011

mortilflere

Brug ik hans alder som en undskyldning

Min 18 årige ville jeg ikke være bange for gik ind i et forhold med barn , jeg syntes de unge mænd er meget moden nu om dage

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Vi var samme alder da vi mødtes. Jeg 23 og han 20. Vi har lige fejret 5 års dag, er gift på 2. år og har 2 dejlige piger sammen. 

Hvorfor lade alderen skræmme? Mærk dine følelser og din lyst og hop ud i det. Det gjorde jeg og jeg har aldrig fortrudt!

Tak for dit svar. Det var dejligt at høre fra en der har stået i lignende situation.
Havde du ikke disse tanker omkring hans ungdom mv. dengang I fandt sammen?

Måske det også er anderledes her, fordi jeg har barn i forvejen? Jeg ved det ikke. Ihhh

Anmeld

16. august 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Knus!!

jeg er 2 år og 2 måneder ÆLDRE end min kæreste...

han var 16 år og 9 måneder da vi fik vores datter og jeg var 18 år og 11 måneder....

hvis han ik føler DU tager noget fra ham så gå efter ham....!

det er jo HANS liv... og tror altså du bliver overrasket over hvor moden nogle unge mænd kan være...

Anmeld

16. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Knus!!

Min søster er 32 og hendes kæreste er 26.. De har været sammen i 5år og han var jo 21 da de fandt hinanden og hun havde født to børn, så jeg siger GO for it !!!!

Anmeld

16. august 2011

anja89

Anonym skriver:

Knus!!

Syntes ikke du skal tænke så meget over alderen..

Jeg er selv 22 og har en kæreste på 19. Vi har været sammen 10 måneder nu og da vi begyndte var jeg 21 og han 19.

Jeg havde så bare 2 børn som han gik ind til og den mindste har aldrig haft kontakt til sin far så han ha valgt at tage rollen som hendes far.. Han er den yngste jeg har haft men den mest modne og søde :-)

Så vis i begge har lyst så giv det endelig en chance :-D

Anmeld

16. august 2011

Ciss

Når man først er voksen (og det er man da, når man er 20 år eller ældre), så er tre års aldersforskel da ingenting! Uanset, hvem som er ældst...

Og du tager ikke hans ungdom fra ham. Hvis I begge to har lyst til, at forholdet udvikler sig, så er det det rigtige for jer, og hvis ikke, jammen så var det ikke sådan det skulle være. Han må få lov til selv at bestemme, om han vil gå ind i et forhold med børn. Og vil han det, så er det noget han bevidst vælger, og ikke dig som tager noget fra ham bag ryggen på ham. Så hvis han gerne vil, og du gerne vil, så er I jo bare rigtig heldige begge to!

Lykke til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.