Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Weee søde!!! Totalt vilde nyheder!!!! Hepper vildt på jeres æg!!!!
Weee søde!!! Totalt vilde nyheder!!!! Hepper vildt på jeres æg!!!!
Tusind tak..får brug for en masse heppen og gode tanker, da mine æg åbenbart ikke er super glade for kulden
Der skal bare være forårs/sommer baby til os alle denne gang...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: for at de overlever og udvikler sig
for at de overlever og udvikler sig
Tusind tak..
Lisbeth1985 skriver: Ihh søde:-) Hvor er det bare FANTASTISK!!! Jeg blev så glad,da jeg læste dit indlæg - NU skal det bare være jeres tur!! Jeg hepper helt vildt!! Nu må de fryseæg altså give en positiv oplevelse:-) Krammer
Ihh søde:-) Hvor er det bare FANTASTISK!!! Jeg blev så glad,da jeg læste dit indlæg - NU skal det bare være jeres tur!! Jeg hepper helt vildt!! Nu må de fryseæg altså give en positiv oplevelse:-) Krammer
hvor er du sød.. ja det er bare fantastisk.. havde slet ikke turde håe at der var gang i systemet. Håber så meget at al min negative snak om fryseæg bliver gjort til skamme denne gang tvivler men nu skal de have en chance..
baby84 skriver: hvor er du sød.. ja det er bare fantastisk.. havde slet ikke turde håe at der var gang i systemet. Håber så meget at al min negative snak om fryseæg bliver gjort til skamme denne gang tvivler men nu skal de have en chance..
baby84 skriver: Tusind tak..får brug for en masse heppen og gode tanker, da mine æg åbenbart ikke er super glade for kulden Der skal bare være forårs/sommer baby til os alle denne gang...
Du får masser af herfra... Hep hep hep!!!
Kom så iglobasser!!!.. Hep hep hep!!!
Jeg krydser ALT hva jeg har at krydse
baby84 skriver: Vi var i dag til første scanning på 12 dagen efter vores sommerpause og min underlige mens..og tænk engang smøger og rødvin har hjulpet (måske) Jeg havde en folikkel på 17mm og en slimhinde på 6.8, så jeg skal tage ovitrelle i aften og have fyreæg op lørdag.. Det er helt uvirkeligt og var næsten tudefærdig over at min krop virker igen. Nu er det bare at håbe på at æggebasserne overlever denne gang. Vi tager 3 op, da vores æg jo ikke overlevede sidst. Uanset hvad kommer vi i hvert fald videre nu og skal ikke trækkes mere med de fryseæg, der ikke ligefrem har fungeret for os. Glæder os så meget !!!!!!!!!!!!!
Vi var i dag til første scanning på 12 dagen efter vores sommerpause og min underlige mens..og tænk engang smøger og rødvin har hjulpet (måske)
Jeg havde en folikkel på 17mm og en slimhinde på 6.8, så jeg skal tage ovitrelle i aften og have fyreæg op lørdag.. Det er helt uvirkeligt og var næsten tudefærdig over at min krop virker igen.
Nu er det bare at håbe på at æggebasserne overlever denne gang. Vi tager 3 op, da vores æg jo ikke overlevede sidst. Uanset hvad kommer vi i hvert fald videre nu og skal ikke trækkes mere med de fryseæg, der ikke ligefrem har fungeret for os.
Glæder os så meget !!!!!!!!!!!!!
for at jeres eskimo æg klarer sig helt fantastisk!
Hold op hvor dejligt!!!!!!! Nu krydser jeg alt for at dine fryseæg for en gang skyld giver dig en god oplevelse og ikke mindst en lille bebs
Tusind tak alle sammen. Det varmer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128