Vi skal have fryseæg op på lørdag...jubiiidooo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. august 2011

baby84

Vi var i dag til første scanning på 12 dagen efter vores sommerpause og min underlige mens..og tænk engang smøger og rødvin har hjulpet (måske)

Jeg havde en folikkel på 17mm og en slimhinde på 6.8, så jeg skal tage ovitrelle i aften og have fyreæg op lørdag.. Det er helt uvirkeligt og var næsten tudefærdig over at min krop virker igen.

Nu er det bare at håbe på at æggebasserne overlever denne gang. Vi tager 3 op, da vores æg jo ikke overlevede sidst. Uanset hvad kommer vi i hvert fald videre nu og skal ikke trækkes mere med de fryseæg, der ikke ligefrem har fungeret for os.

Glæder os så meget !!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Kruse90

Krydser så meget for jer søde.

Anmeld

15. august 2011

Miss BananaHammock

ihh hvor skønt 

for frysebaby

Anmeld

15. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Vi var i dag til første scanning på 12 dagen efter vores sommerpause og min underlige mens..og tænk engang smøger og rødvin har hjulpet (måske)

Jeg havde en folikkel på 17mm og en slimhinde på 6.8, så jeg skal tage ovitrelle i aften og have fyreæg op lørdag.. Det er helt uvirkeligt og var næsten tudefærdig over at min krop virker igen.

Nu er det bare at håbe på at æggebasserne overlever denne gang. Vi tager 3 op, da vores æg jo ikke overlevede sidst. Uanset hvad kommer vi i hvert fald videre nu og skal ikke trækkes mere med de fryseæg, der ikke ligefrem har fungeret for os.

Glæder os så meget !!!!!!!!!!!!!

Weee søde!!!  Totalt vilde nyheder!!!!  Hepper vildt på jeres æg!!!!

Anmeld

15. august 2011

Nessie

for at de overlever og udvikler sig

Anmeld

15. august 2011

Lisbeth1985

Ihh søde:-) Hvor er det bare FANTASTISK!!! Jeg blev så glad,da jeg læste dit indlæg - NU skal det bare være jeres tur!! Jeg hepper helt vildt!! Nu må de fryseæg altså give en positiv oplevelse:-) Krammer

Anmeld

15. august 2011

baby84

Kruse90 skriver:

tusind tak søde og hep hep hep og tillykke med dine 7 stk superæg. Skønt at æg gik så godt for den videre proces

Anmeld

15. august 2011

baby84

Kruse90 skriver:

tusind tak søde og hep hep hep og tillykke med dine 7 stk superæg. Skønt at æg gik så godt for den videre proces

Anmeld

15. august 2011

baby84

Miss BananaHammock skriver:

ihh hvor skønt 

for frysebaby

tak søde.. hvor lang var det i var nu???

Anmeld

15. august 2011

baby84

Miss BananaHammock skriver:

ihh hvor skønt 

for frysebaby

tak søde.. hvor lang var det i var nu???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.