hjælp jeg tror ikke hun bliver mæt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

jeg ammede godt nok min datter, men jeg ved at de har perioder hvor de æder hele tiden. min datter ammede mig op i perioder hvor hun også åd hver 2 time hele eftermiddagen og aftenen. Tager dit barn fint på?? er hun ellers glad og tilfreds?? hvor længe har hun spist så meget?? det var også omkring 2-3 måned at min startede med at spise helt vildt i en periode. det var et par uger( lille måned) som jeg husker det.

ja altså hun trives da synes hun er blevet lidt mere pivet end hun plejer og være men ikke noget alarmerende synes jeg. det har stået på længe det der med hver anden time. men synes det er blevet mere voldsomt nu.. næsten på slaget skriger hun som om hun ikke har fået noget i flere dage.. hun græder normalt aldrig. nu er det ved at være et stykke tid siden hun er blevet vejet sidst trro det er 3 uger siden. men da havde hun taget rigtig fint på.. 250g om ugen. da vejede hun 5 kg. og synes da hendes kinder bliver større og større. aner ikke rigtig hvad jeg skal stille op for synes da det er lidt belastende efterhånden at hun skal spise så tit..  plus at nu har hun sovet igennem siden hun var en månede men nu er hun begyndt og vågne 2-3 timer før hun plejer og vil have mad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Maise

Anonym skriver:

ja altså hun trives da synes hun er blevet lidt mere pivet end hun plejer og være men ikke noget alarmerende synes jeg. det har stået på længe det der med hver anden time. men synes det er blevet mere voldsomt nu.. næsten på slaget skriger hun som om hun ikke har fået noget i flere dage.. hun græder normalt aldrig. nu er det ved at være et stykke tid siden hun er blevet vejet sidst trro det er 3 uger siden. men da havde hun taget rigtig fint på.. 250g om ugen. da vejede hun 5 kg. og synes da hendes kinder bliver større og større. aner ikke rigtig hvad jeg skal stille op for synes da det er lidt belastende efterhånden at hun skal spise så tit..  plus at nu har hun sovet igennem siden hun var en månede men nu er hun begyndt og vågne 2-3 timer før hun plejer og vil have mad..

hmm ja, men hvad mon man skal gøre ved det andet at give hende hvad hun vil have. hun er vel ved at vokse siden hun spiser så meget. For når hun vågner om natten er hun sulten. tror ikke der er så meget du kan gøre lige nu når hun ikke er større end at give hende en masse mad. ved ikke selv heller hvad man ellers skal gøre. Tigerspring og tænder er vel egentlig det der ellers kan drille hende.

Anmeld

15. august 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

hej de damer.

Jeg tror ikke min 2.5 måneders datter bliver ordentlig mæt. Hun får mme både syrnet og alm. Hun spiser hver anden time og hun spiser ca 200 ml hver gang. hun sover igennem om natten. men om dagen ca. fra omkring kl 12-13 stykker så spiser hun hver anden time. hvordan kan det være? og hvis det er fordi hun ikke bliver ordentlig mæt skal man så give hende mme fra 4 måneder dvs 2eren i mme eller? jeg er begyndt at synes det er ufatteligt at hun spiser så meget så ofte. og så for ikke og sige en ble hun kommer med hun skider sig selv op og ned af ryggen. men selvfølgelig klart når hun spiser så meget.

de fleste af jer vil nok sige snak med sp men vores sp er ikke rigtig til at snakke med for hun siger altid hvad mener du selv? øhh ja jeg spørger jo dig for at få et svar.. vi skal snart skifte kommune så vi gider ikke og ringe ind for at få en ny.

men hjælp hvad tror i? bliver hun ikke ordentlig mæt? og hvad gør man?

Du behøver ikke skifte til MME 2. Der er mere jern i, som kan give forstoppelse - vores dreng fik SÅ ondt i maven. Hans Moster er sundhedsplejerske, og hun sagde, at vi bare kunne fortsætte med 1eren og give jerndråber ved siden af i stedet, ligesom man gør med ammebørn. Skal dog lige siges, at jeg ammede vores søn - det var bare som supplering. Men du behøver som sagt ikke skifte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.