hjælp jeg tror ikke hun bliver mæt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2011

Anonym trådstarter

hej de damer.

Jeg tror ikke min 2.5 måneders datter bliver ordentlig mæt. Hun får mme både syrnet og alm. Hun spiser hver anden time og hun spiser ca 200 ml hver gang. hun sover igennem om natten. men om dagen ca. fra omkring kl 12-13 stykker så spiser hun hver anden time. hvordan kan det være? og hvis det er fordi hun ikke bliver ordentlig mæt skal man så give hende mme fra 4 måneder dvs 2eren i mme eller? jeg er begyndt at synes det er ufatteligt at hun spiser så meget så ofte. og så for ikke og sige en ble hun kommer med hun skider sig selv op og ned af ryggen. men selvfølgelig klart når hun spiser så meget.

de fleste af jer vil nok sige snak med sp men vores sp er ikke rigtig til at snakke med for hun siger altid hvad mener du selv? øhh ja jeg spørger jo dig for at få et svar.. vi skal snart skifte kommune så vi gider ikke og ringe ind for at få en ny.

men hjælp hvad tror i? bliver hun ikke ordentlig mæt? og hvad gør man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Anonym trådstarter

15. august 2011

Ni-ko-li-ne

2'eren mætter ikke mere der er bare mere jern i... Så det nytter ikke... Hvor mange ml får hun på et døgn? Får hun hård mave hvis ikke du giver hende syrnet?

Anmeld

15. august 2011

cash83

Min søn er samme alder - jeg giver ham 235 nu, da de 200ml ikke mættede..så gør hvad du føler for..du kan jo prøve, og se om det hjælper på det?

Anmeld

15. august 2011

Janni.

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om hun bliver mæt, men hvad er grunden til at hun både får mme og syrnet? 

Anmeld

15. august 2011

Anonym

Shit min søn på 2 måneder spiser kun 90-100 hver 2-3 time

Anmeld

15. august 2011

serinasmor

lader du hende spise til hun ikke længere er sulten ??

for ellers ville jeg prøve det

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om hun bliver mæt, men hvad er grunden til at hun både får mme og syrnet? 

hun får mme fordi jeg ikke havde nok i brysterne til hende så jeg stoppede med at amme da hun var en månede. og vi begyndte at give hende syrnet mme pga hun havde svært ved at komme af med luften i maven. og grunden til at hun får blandet nu er fordi vi fik afvide af sp at vi skulle vænne hende langsomt af med det syrnet til hun skulle over på 2eren.

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

lader du hende spise til hun ikke længere er sulten ??

for ellers ville jeg prøve det

ja det gør jeg. hun vil ikke have mere end det jeg giver hende. men alligevel bliver hun sulten hver 2. time. og vi snakker om at spiser hun f.eks. kl 14 så spiser hun igen kl 16. selvom det jo lige tager lidt tid at spise det andet måltid.

Anmeld

15. august 2011

Maise

jeg ammede godt nok min datter, men jeg ved at de har perioder hvor de æder hele tiden. min datter ammede mig op i perioder hvor hun også åd hver 2 time hele eftermiddagen og aftenen. Tager dit barn fint på?? er hun ellers glad og tilfreds?? hvor længe har hun spist så meget?? det var også omkring 2-3 måned at min startede med at spise helt vildt i en periode. det var et par uger( lille måned) som jeg husker det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.