Når folk søger babyudstyr gratis..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Storken

Det kommer an på hvorfor de søger gratis. Min veninde fik foræret vores tremmeseng da hun sagde at hun manglede penge. Dagen efter jeg havde foræret hende vores (kære børn mærke til 1800) tremmeseng,der så jeg hende købe 2 bøtter tobak og filter nede i kiosken. Jeg gik hen til hende og spurgte hvordan hun havde råd til smøger men ikke til babyudstyr,for så dyrt er det altså heller ikke hvis du går på dba eller trendsales. Man har trods alt en del mdr at spare op i. 50 kr tilside hver måned kommer man langt for. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare og jeg følte mig udnyttet. Lige siden er jeg skeptisk overfor folk der søger gratis ting,der skal virkelig være en god grund for at jeg giver gratis ting væk,og jeg hjælper kun folk jeg kender rigtig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

onlyme

serinasmor skriver:

tjaee .... med så megen stolthed håber jeg så du ALDRIG kommer til at stå i en situation hvor du får brug for hjælp ...

og at du har de omkring 10000 det koster det første år gemt godt væk og ikke får en uventet huslejestigning, vandskade, ulykke, skildsmisse, bilreperation, fyring og hvad der nu ellers kan ske som vi ikke lige forventer ...

tror bestemt heller ikke der er nogen der planlægger at de kan få alting gratis af fremmede ... men der kan altså ske RIGTIG mange ting ...

Jeg ved rigtigt mange havde lovning på babyudstyr der stod hos forældre, venner eller lign  .. som så blev ødelagt af vandskade tidligere på året ...

så har der jo været en plan ... den holdt bare ikke .... og det kan F(&%¤%# ikke være folks egen skyld ... desuden er det jo så heller ikke noget de selv får erstatning for hos forsikring ... og hvis dem der får erstatningen ikke selv skal have flere børn ... så er det vel ikke rimeligt at de skal købe udstyr for erstatningspengene eller ??

Jeg jeg vil sgu hellere de spørger om hjælp i stedet for ikke at have hvad barnet har brug for

Godt skrevet, Og så sandt som det står skrevet

Enig hele vejen igennem ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.