Stjernestoev skriver:
Men er det ikke på tide at vi tager lidt ansvar, istedet for at regne med at andre skal sørge for os? Hvad nu hvis ingen havde noget, så står man pludselig i en meget dum situation.
tjaee .... med så megen stolthed håber jeg så du ALDRIG kommer til at stå i en situation hvor du får brug for hjælp ...
og at du har de omkring 10000 det koster det første år gemt godt væk og ikke får en uventet huslejestigning, vandskade, ulykke, skildsmisse, bilreperation, fyring og hvad der nu ellers kan ske som vi ikke lige forventer ...
tror bestemt heller ikke der er nogen der planlægger at de kan få alting gratis af fremmede ... men der kan altså ske RIGTIG mange ting ...
Jeg ved rigtigt mange havde lovning på babyudstyr der stod hos forældre, venner eller lign .. som så blev ødelagt af vandskade tidligere på året ...
så har der jo været en plan ... den holdt bare ikke .... og det kan F(&%¤%# ikke være folks egen skyld ... desuden er det jo så heller ikke noget de selv får erstatning for hos forsikring ... og hvis dem der får erstatningen ikke selv skal have flere børn ... så er det vel ikke rimeligt at de skal købe udstyr for erstatningspengene eller ??
Jeg jeg vil sgu hellere de spørger om hjælp i stedet for ikke at have hvad barnet har brug for
Anmeld