Fra mave til ryg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Mor Christa

RQK skriver:

Åh jeg får helt sommerfugle i maven ved bare tanken

haha, det er også noget af det bedste i verden !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Frk. Himmelblå

RQK skriver:

Jeg synes det er en sensation, men sådan er det vel altid med ens egne Men kan også se at det er meget forskelligt hvornår børn gør det, måske man skulle lave en afstemning?

Jeg undskylder og retter gerne:

Det ER en sensation! 

(Og egentlig helt ærligt og alvorligt: Hver eneste baby er et lille underfundigt mirakel og dermed måske ganske vist en everyday-sensation, men ikke desto mindre en sensation!)

Anmeld

15. august 2011

Raj

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg undskylder og retter gerne:

Det ER en sensation! 

(Og egentlig helt ærligt og alvorligt: Hver eneste baby er et lille underfundigt mirakel og dermed måske ganske vist en everyday-sensation, men ikke desto mindre en sensation!)

Anmeld

15. august 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
RQK skriver:

Ja hvornår skal babyer kunne sådan noget? Min dreng på 6 uger har lige gjort det helt selv uden hjælp, men har egentlig gjort det med en lille smule hjælp siden 3 ugers alderen. Er det normalt??

min søn gjorde det første gang da han var 14 dage gammel uden hjælp og har gjort det siden. han er nu 4,5 md og fandt for en uge siden ud af at han kan rulle fra ryg til mave. så nu virker det som om at han har glemt fra mave til ryg for han kan ikke komme tilbage igen.

Anmeld

15. august 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Min søn vender sig fra ryg til mave, men vil ikke modsat. det har han gjort fra 8 uger af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.