Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvornår skal babyer kunne sådan noget? Min dreng på 6 uger har lige gjort det helt selv uden hjælp, men har egentlig gjort det med en lille smule hjælp siden 3 ugers alderen. Er det normalt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RQK skriver: Ja hvornår skal babyer kunne sådan noget? Min dreng på 6 uger har lige gjort det helt selv uden hjælp, men har egentlig gjort det med en lille smule hjælp siden 3 ugers alderen. Er det normalt??
Min datter gjorde det fra hun var 7 uger gammel Normalt ved jeg ikke, men det er jo forskelligt fra barn til barn hvornår de gør de forskellige ting
Babymor2010 skriver: Min datter gjorde det fra hun var 7 uger gammel Normalt ved jeg ikke, men det er jo forskelligt fra barn til barn hvornår de gør de forskellige ting
Ja der kan jo sagtens være nogle uger imellem. Jeg søgte bare på det og så at der var nogen der var 10 uger før de gjorde det og folk syntes det var vildt tidligt. Så måske er vores unger bare hurtige
hahaha.. Ej, undskyld at jeg lige griner her kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da min søn altså først gjorde det da han var 5 mdr Han prøvede ihærdigt, men kunne simpelten ikke før han var 5 måneder - ja næsten 6 måneder SÅ ja, tror da det er din/jeres der er hurtige og dygtige eller måske bare min der er MEGET langsom ;P
Det samme gjorde min søn... Han har stadig liiidt problemer med ryg til mave men det kommer snart forhåbentlig Han har gjort det enkelte gange dog
Men jeg tror det er ret normalt
MissChrista skriver: hahaha.. Ej, undskyld at jeg lige griner her kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da min søn altså først gjorde det da han var 5 mdr Han prøvede ihærdigt, men kunne simpelten ikke før han var 5 måneder - ja næsten 6 måneder SÅ ja, tror da det er din/jeres der er hurtige og dygtige eller måske bare min der er MEGET langsom ;P
Haha okay. Nu bliver jeg lidt bange. Mon han så begynder at sige mor her en af dagene?
RQK skriver: Haha okay. Nu bliver jeg lidt bange. Mon han så begynder at sige mor her en af dagene?
Hahaha, måske Naahh - der er jo MEGET forskel på børn og hvorår de gør det forskellige.. Min søn rullede f.eks. først fra ryg til mave (14 dage før han rullede fra mave til ryg) osv.. Men synes godt nok det er flot af din, så tidligt !!
MissChrista skriver: Hahaha, måske Naahh - der er jo MEGET forskel på børn og hvorår de gør det forskellige.. Min søn rullede f.eks. først fra ryg til mave (14 dage før han rullede fra mave til ryg) osv.. Men synes godt nok det er flot af din, så tidligt !!
Hmm tænker at det da er hårdere for en baby at rulle fra ryg til mave?
Men ja, de er åbenbart rigtig meget forskellige, tænkte bare at der ikke ville være så stor forskel?
Muhmi skriver: Det samme gjorde min søn... Han har stadig liiidt problemer med ryg til mave men det kommer snart forhåbentlig Han har gjort det enkelte gange dog Men jeg tror det er ret normalt
Tror da også det er svært den vej rundt Hvor gammel er han nu?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128