Baby gylp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

serinasmor

er hun lidt forkølet ...

serina gylpede (RIGTIGT) meget og når hun var forkølet kom der brun/gulligt slim med op .. helt ufarligt sagde sp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Julymama

isabellamor skriver:

tjooh... sansynligheden er der for det.. men jeg syntes du skal kontakte lægen og forhøre dig ad. det kan jo være at de faktisk har oplevet det. og kan hjælpe dig..

jaaa det må jeg hellere.. tak for hjælpen 

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

Julymama skriver:

jaaa det må jeg hellere.. tak for hjælpen 

Anmeld

14. august 2011

Julymama

serinasmor skriver:

er hun lidt forkølet ...

serina gylpede (RIGTIGT) meget og når hun var forkølet kom der brun/gulligt slim med op .. helt ufarligt sagde sp

det kan godt være hun er lidt forkølet, hun nyser tit også er der også snot engang i mellem, men ikke voldsomt.. man bliver bare ekstra bekymret når kommer noget mørkt med op når hun kun får mælk .. 

Anmeld

14. august 2011

serinasmor

Julymama skriver:

det kan godt være hun er lidt forkølet, hun nyser tit også er der også snot engang i mellem, men ikke voldsomt.. man bliver bare ekstra bekymret når kommer noget mørkt med op når hun kun får mælk .. 

vi blev også MEGET forskrækkede første gang det skete ...

men det var bare slim ...

for at få ro i maven  ville jeg nok ringe til sp imorgen ... hun kender dit barn og jeres ammeforløb ...

jeg går ud fra det bare er slim... men som en anden skriver kan det måske også være blod fra dig eller noget helt tredje ...

tror ikke på det er akut .. men ville stadig lige forhøre mig imorgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.