Baby gylp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.198 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Julymama

Heej..

min datter hun har gylpet 3 gange i dag, hvor der er kommet en lille mørke brun klump/klat slim med op.. er der nogen som har oplevet det før? jeg sidder og bliver rigtigt bekymret..

det er ikke noget hun har gjort før, hun er 6 uger gammel..

bør jeg ringe til vagtlægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Julymama

det skal lige siges at hun kun bliver ammet, derfor undrer det mig at der kommer noget andet end bare fløde/mælke farvet gylp op..

Anmeld

14. august 2011

morethanperfect

Julymama skriver:

Heej..

min datter hun har gylpet 3 gange i dag, hvor der er kommet en lille mørke brun klump/klat slim med op.. er der nogen som har oplevet det før? jeg sidder og bliver rigtigt bekymret..

det er ikke noget hun har gjort før, hun er 6 uger gammel..

bør jeg ringe til vagtlægen?

Nej det har jeg aldrig oplevet .. Eller hørt om

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

er dine brystvorter revnet eller har de været det for nylig... 

tænker lidt at det kan være størknet blod fra dine brystvorter (de revner stort set altid i starten når man begynder at amme...) og hvis hun har suttet forkert kan det jo også ske... 

??

og det skulle være ganske ufarligt...

Anmeld

14. august 2011

Lilje82

Jeg har et gylpe barn og ville ikke være bekymret, når det ikke er mere end, og det med slimen kom også her til tider - Det kan være lidt mavesyrer det følger med op.

Så længe det kun er 3 gange daligt, så er det intet. Her gylper han stadig op 15 gange daligt - Og han mere og mere fast føde.

Anmeld

14. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, det kan være blod fra dit bryst hvis du er revnet eller er han evt. lidt forkølet?

Min søn gylpede en enkel gang rent blod op selvom min brystvorte ikke var revnet, da mente lægen at det måtte være fra en rift i halsen eller lign. Det kom aldrig igen. Men blev som dig meget forskrækket da det skete.

Synes du skal få det tjekket hvis det blir ved..

Anmeld

14. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hov undskyld, skrev han og ikke hun, er så vandt til at sige han pga. sønnike

Anmeld

14. august 2011

Julymama

isabellamor skriver:

er dine brystvorter revnet eller har de været det for nylig... 

tænker lidt at det kan være størknet blod fra dine brystvorter (de revner stort set altid i starten når man begynder at amme...) og hvis hun har suttet forkert kan det jo også ske... 

??

og det skulle være ganske ufarligt...

Jaa, det har de lige været, i hvert fald den ene..  men der kom ikke blod med i gylpen der, og det var for 2 dage siden.. så holdte jeg en pause og malkede ud i stedet for et par amninger, også var det fint igen.. er det ikke mærkeligt hvis blodet først viser sig 2 dage efter?

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

Julymama skriver:

Jaa, det har de lige været, i hvert fald den ene..  men der kom ikke blod med i gylpen der, og det var for 2 dage siden.. så holdte jeg en pause og malkede ud i stedet for et par amninger, også var det fint igen.. er det ikke mærkeligt hvis blodet først viser sig 2 dage efter?

tjooh... sansynligheden er der for det.. men jeg syntes du skal kontakte lægen og forhøre dig ad. det kan jo være at de faktisk har oplevet det. og kan hjælpe dig..

Anmeld

14. august 2011

Julymama

Roselil skriver:

Hov undskyld, skrev han og ikke hun, er så vandt til at sige han pga. sønnike

Jaa, men det ligner bare ikke blod. det er meget mørke brunt, ligesom en mørk bussemand. kan det være forkølelse? hun nyser tit, men sidst sp var her sagde hun det var normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.