Bedste stof butik med størst udvalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Ikke i Århus i hvert fald! Hehe ENOOOOORM butik og så et topfesent udvalg af børnestof

ej hvor øv..!! men kan man evt ikke bestille noget stof hvis man ser det på hjemmesiden og gå ned i butikken og bede dem om at sende det hjem så man kan købe det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Så ville jeg nok anbefale den der Stof2000 Kan ikke huske om du har kommenteret mit debat med sengetøjet, men det var der vi fandt uglestof og stribet stof. Men mener de havde en del forskelligt derinde faktisk. Stof og Stil har mest sådan ensfarvet og bolig-stoffer, synes jeg

Okay, jo det sengetøj var rigtig flot :-)

Tak skal du have, må et smut derned så

Anmeld

14. august 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

ej hvor øv..!! men kan man evt ikke bestille noget stof hvis man ser det på hjemmesiden og gå ned i butikken og bede dem om at sende det hjem så man kan købe det?

Det ved jeg så ikke, det kan godt ske Så kan man jo udnytte det den vej. Kan bare huske jeg var vildt skuffet, for man kommer bare ud i det her stofparadis, og så er det mest ensfarvede eller underlige kedelige mønstre. Hehe

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Det ved jeg så ikke, det kan godt ske Så kan man jo udnytte det den vej. Kan bare huske jeg var vildt skuffet, for man kommer bare ud i det her stofparadis, og så er det mest ensfarvede eller underlige kedelige mønstre. Hehe

øv hvor nedtursagtigt..! men jeg ved at den i roskilde skulle være rigtig god

Anmeld

16. august 2011

mulle31

House of Patchwork i Esbjerg har en masse sødt børne/baby stof.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.