Bedste stof butik med størst udvalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.750 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Mor til Mike

Hvilke butikker har det største udvalg af stof? gerne sådan noget baby/børne noget :-). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Hvilke butikker har det største udvalg af stof? gerne sådan noget baby/børne noget :-). 

Jeg har været rundt i Århus med min mor og kigge, da vi skulle sy sengetøj, og jeg må ærligt sige, at udvalget i Danmark er rigtig fesent når det kommer til børnestof. Stof og Stil ude i Tilst har RIGTIG meget stof, men vi synes personligt ikke deres børnestof var så fantastisk. Stof2000 inde i centrum (i nærheden af Salling ved den sidevej til strøget) er okay, de havde en del, også på udsalg, da vi var inde og kigge. Men igen, ikke overdrevet. Og så ligger der en butik på Silkeborgvej der hedder "Stof Shop" ( http://www.stofshop.dk/Butikker.aspx ) de havde også lidt, men igen ikke prangende. Så jeg vil nok anbefale dig at tage lidt rundt til forskellige, for i Århus er det i hvert fald svært at finde lige EN butik som har alt det man skal bruge

Anmeld

14. august 2011

Malthesmoar

Stof & stil.dk!?

Anmeld

14. august 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Jeg har været rundt i Århus med min mor og kigge, da vi skulle sy sengetøj, og jeg må ærligt sige, at udvalget i Danmark er rigtig fesent når det kommer til børnestof. Stof og Stil ude i Tilst har RIGTIG meget stof, men vi synes personligt ikke deres børnestof var så fantastisk. Stof2000 inde i centrum (i nærheden af Salling ved den sidevej til strøget) er okay, de havde en del, også på udsalg, da vi var inde og kigge. Men igen, ikke overdrevet. Og så ligger der en butik på Silkeborgvej der hedder "Stof Shop" ( http://www.stofshop.dk/Butikker.aspx ) de havde også lidt, men igen ikke prangende. Så jeg vil nok anbefale dig at tage lidt rundt til forskellige, for i Århus er det i hvert fald svært at finde lige EN butik som har alt det man skal bruge

Øv, lidt træls man sådan skal rundt, hvilken af de butikker du var i ville du anbefale?

Anmeld

14. august 2011

Mor til Mike

Malthesmoar skriver:

Stof & stil.dk!?

Tak, men vil helst ud i en rigtig butik og købe det istedet for netshop :-)

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

Misselbek skriver:

stof og stil har også butikker rundt omkring. så kan du jo kigge på deres hjemmeside om de har en biks tæt på dig de har tit nogle gode ting  

Anmeld

14. august 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Øv, lidt træls man sådan skal rundt, hvilken af de butikker du var i ville du anbefale?

Så ville jeg nok anbefale den der Stof2000 Kan ikke huske om du har kommenteret mit debat med sengetøjet, men det var der vi fandt uglestof og stribet stof. Men mener de havde en del forskelligt derinde faktisk. Stof og Stil har mest sådan ensfarvet og bolig-stoffer, synes jeg

Anmeld

14. august 2011

Malthesmoar

Misselbek skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men de har jo også fysiske butikker rundt om i landet!?

Anmeld

14. august 2011

Mor til Mike

isabellamor skriver:

stof og stil har også butikker rundt omkring. så kan du jo kigge på deres hjemmeside om de har en biks tæt på dig de har tit nogle gode ting  

Okay, mange tak skal du have

Anmeld

14. august 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

Ikke i Århus i hvert fald! Hehe ENOOOOORM butik og så et topfesent udvalg af børnestof

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.