Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Jeg besluttede mig for at lave lagkage til min søns barnedåb på Søndag. Men har aldrig lavet sådan en med fondant, men syntes jo bare de er så fine :-) Så min søster kommer og hjælper mig. Vi laver lagkagebunde i en bradepande, og vil så skære dem over (så der er plads til dem i køleskabet). Jeg er ikke så god til det med kage så jeg vil bare lave en rutebils lagkage. (kan man overhovdet det) Men vi ved bare ikke hvordan vi skal pynte den. Har i nogle forslag?? Knus Tanja
Jeg besluttede mig for at lave lagkage til min søns barnedåb på Søndag. Men har aldrig lavet sådan en med fondant, men syntes jo bare de er så fine :-) Så min søster kommer og hjælper mig.
Vi laver lagkagebunde i en bradepande, og vil så skære dem over (så der er plads til dem i køleskabet). Jeg er ikke så god til det med kage så jeg vil bare lave en rutebils lagkage. (kan man overhovdet det) Men vi ved bare ikke hvordan vi skal pynte den. Har i nogle forslag??
Knus Tanja
jeg har bla. lavet disse....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Nemlig derfor jeg lavede dem sådan Ville ikke stresse over det ! (:
Nemlig derfor jeg lavede dem sådan Ville ikke stresse over det ! (:
Nej det vil jeg heller ikke .. Må jeg skrive privat til til om hvordan du har gjort??
sandorff skriver: jeg har bla. lavet disse....
De er bare rigtig fine :-)
Tauf skriver: Nej det vil jeg heller ikke .. Må jeg skrive privat til til om hvordan du har gjort??
Ja da :b Bare spørg løs
Jeg lavede denne til asta`s barnedåb.. er hjemmelavede lagkagebunde, med jordbærmousse indeni.. Også er det lyderød flødeskum i siderne, også bestilte jeg et billede på nettet...
Her er nogle forskellige, jeg har lavet
Dot D skriver: Her er nogle forskellige, jeg har lavet
De er rigtig flotte alle sammen.. De to sidste ligner noget jeg måske kan finde nu af..
Villads' dåbskage
_-Kathrine-_ skriver: Villads' dåbskage
Den er rigtig flot, skulle faktisk lige til at Skrive til dig fordi jeg så den inde i mødregruppen. :-) Må jeg gerne skrive en pb om nogle spørgsmål til hvordan du har lavet den ??
Tauf skriver: Den er rigtig flot, skulle faktisk lige til at Skrive til dig fordi jeg så den inde i mødregruppen. :-) Må jeg gerne skrive en pb om nogle spørgsmål til hvordan du har lavet den ??
Du skal være velkommen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128