Må jeg se jers dåbs kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.036 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. august 2011

MyLove E

Jeg besluttede mig for at lave lagkage til min søns barnedåb på Søndag. Men har aldrig lavet sådan en med fondant, men syntes jo bare de er så fine :-) Så min søster kommer og hjælper mig.

Vi laver lagkagebunde i en bradepande, og vil så skære dem over (så der er plads til dem i køleskabet). Jeg er ikke så god til det med kage så jeg vil bare lave en rutebils lagkage. (kan man overhovdet det) Men vi ved bare ikke hvordan vi skal pynte den. Har i nogle forslag??

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Isabella_mor

Tauf skriver:

Jeg besluttede mig for at lave lagkage til min søns barnedåb på Søndag. Men har aldrig lavet sådan en med fondant, men syntes jo bare de er så fine :-) Så min søster kommer og hjælper mig.

Vi laver lagkagebunde i en bradepande, og vil så skære dem over (så der er plads til dem i køleskabet). Jeg er ikke så god til det med kage så jeg vil bare lave en rutebils lagkage. (kan man overhovdet det) Men vi ved bare ikke hvordan vi skal pynte den. Har i nogle forslag??

Knus Tanja

jeg fik denne flotte kage lavet til vores søns navngivning af ZamanogDania herindefra... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2011

Mor Christa

Heej
Det var da en god ide atr lave den selv. Jeg synes også de er SÅ fine alle de kager der bliver vist frem herinde.
Jeg ved desværre ikke særlig meget om sådan nogle kager dér Men jeg kan da vise vores dåbskage frem. Jeg synes selv den var super fin vi fik den lavet af én der er god til det pjat der hehe.
Men here goes:

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Jeg lavede dem her til min datters dåb .. Det var første gang jeg lavede noget med fondant , så holdt det simpelt
Beklager de dårlige billeder :b

Anmeld

14. august 2011

MyLove E

isabellamor skriver:

jeg fik denne flotte kage lavet til vores søns navngivning af ZamanogDania herindefra... 

Hold da op den er flot. Men lige en gang for svær til mig tror jeg :-)

Men tak fordi jeg måtte se den :-)

Anmeld

14. august 2011

MyLove E

MissChrista skriver:

Heej
Det var da en god ide atr lave den selv. Jeg synes også de er SÅ fine alle de kager der bliver vist frem herinde.
Jeg ved desværre ikke særlig meget om sådan nogle kager dér Men jeg kan da vise vores dåbskage frem. Jeg synes selv den var super fin vi fik den lavet af én der er god til det pjat der hehe.
Men here goes:

Den ser også lidt for svær ud til mig, men utrolig sød, er vild med elefanten. :-)

Anmeld

14. august 2011

Turtles

Dåbs kagen til vores søns dåb. Lavet af en god veninde.

Anmeld

14. august 2011

MyLove E

Maja_4000 skriver:

Jeg lavede dem her til min datters dåb .. Det var første gang jeg lavede noget med fondant , så holdt det simpelt
Beklager de dårlige billeder :b

Tror det sådan noget lige som din jeg vil lave :-) Den er rigtig fin og ser ikke så advanceret ud :-)

Anmeld

14. august 2011

MyLove E

Turtles skriver:

Dåbs kagen til vores søns dåb. Lavet af en god veninde.

Nåhh den er sød :-)

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Tauf skriver:

Tror det sådan noget lige som din jeg vil lave :-) Den er rigtig fin og ser ikke så advanceret ud :-)

Nemlig derfor jeg lavede dem sådan
Ville ikke stresse over det ! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.