gode råd til at afhjælpe diarre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

2721

Nu ved jeg ikke hvor gammel han er men hvis han kan tygge selv, så er et stykke ristet hvidt brød også godt. Gerne med et glas saftevand til....

Tak, det kan han godt. Han er knap 14 mdr. Vil sende kæresten på toast jagt så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Soleil

Puslingen skriver:

Tak, vil tale med sp eller lægen i morgen, hvis den er lige gal. Hvor købes det.

Du kan købe det i de større supermarkeder ellers så forhandles det i matas og apoteket

Anmeld

14. august 2011

2721

Soleil skriver:

Du kan købe det i de større supermarkeder ellers så forhandles det i matas og apoteket

Tak

Anmeld

14. august 2011

LinLin

Puslingen skriver:

1 uge. Øv, det var lang tid.

Ha har spist en smule kylling og lidt kartofel . Han er lige knap 14 mdr og han drikker masser af vand. Men han laver konstant. Pt er han vidst tom.

I dag er første dag med "almindelige" bleer - det startede sidste fredag

Så græder han nok pga mavekramper! Er selv blevet smittet af Adam - det startede onsdag... HELE torsdag havde jeg mavekramper - det var virkeligt forfærdeligt, så kan godt forstå Adam var så pylret

Anmeld

14. august 2011

2721

DAs mor skriver:

I dag er første dag med "almindelige" bleer - det startede sidste fredag

Så græder han nok pga mavekramper! Er selv blevet smittet af Adam - det startede onsdag... HELE torsdag havde jeg mavekramper - det var virkeligt forfærdeligt, så kan godt forstå Adam var så pylret

puha, altså stakkels lille mand.
Vi var ramt for ca 3 mdr siden hvor vi alle blev virkelige syge, håber kke det sker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.