gode råd til at afhjælpe diarre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.476 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2011

2721

Hej allesammen
Har i nogle råd til diarre venlig mad?
Ved at det er vigtigt med rigeligt væske og salt og lidt sukker.
Men hvad er godt at tilbyde de små når de har diarre?

Charlie har nemlig kraftig diarre og er rigtig ked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Maja_4000

Puslingen skriver:

Hej allesammen

Hmm .. Er der ikke noget med at bananer virker stoppende ? Det tror jeg , at jeg ville prøve :b

Og god bedring med ham ! (;

Anmeld

14. august 2011

2721

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Er der ikke noget med at bananer virker stoppende ? Det tror jeg , at jeg ville prøve :b

Og god bedring med ham ! (;

jo det siges ihvertfald at kunne give hård mave. Kunne være man skulle prøve det han har nemlig haft 7 bleer på 30 min

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

jo det siges ihvertfald at kunne give hård mave. Kunne være man skulle prøve det han har nemlig haft 7 bleer på 30 min

Hold da op !
Ved ikke hvor hurtigt det virker .. Men det er da et forsøg værd .. Hvis altså han vil spise noget (:

Anmeld

14. august 2011

LinLin

Puslingen skriver:

Hej allesammen

VI har lige været igennem det den seneste uge Adam ville ikke spise noget før 3. dagen; grød. Så han fik et par flasker (han er 11 mdr) selvom det er 100 år siden han har fået det som andet end til "god nat" - men nu ved jeg jo ikke hvor gammel din er....

Så længe han får væske er der ikke grund til yderligere bekymring! Men hvor er det bare hårdt når de har det så skidt

Anmeld

14. august 2011

2721

Maja_4000 skriver:

Hold da op !
Ved ikke hvor hurtigt det virker .. Men det er da et forsøg værd .. Hvis altså han vil spise noget (:

Ja, blev også noget overrasket over han kunne blive ved!
ja, det er forsøget værd

Anmeld

14. august 2011

Soleil

Der er et natur produkt der hedder HUSK som jeg har brugt til begge mine. Men tag en snak med din læge eller sundhedsplejerske først før du bruger det

Det har været/er ekstremt effektivt ved hård og tynd mave - Det har det ihvertfald været hos mine kære

Anmeld

14. august 2011

Leneur

Nu ved jeg ikke hvor gammel han er men hvis han kan tygge selv, så er et stykke ristet hvidt brød også godt. Gerne med et glas saftevand til....

Anmeld

14. august 2011

2721

DAs mor skriver:

VI har lige været igennem det den seneste uge Adam ville ikke spise noget før 3. dagen; grød. Så han fik et par flasker (han er 11 mdr) selvom det er 100 år siden han har fået det som andet end til "god nat" - men nu ved jeg jo ikke hvor gammel din er....

Så længe han får væske er der ikke grund til yderligere bekymring! Men hvor er det bare hårdt når de har det så skidt

1 uge. Øv, det var lang tid.

Ha har spist en smule kylling og lidt kartofel . Han er lige knap 14 mdr og han drikker masser af vand. Men han laver konstant. Pt er han vidst tom.

Anmeld

14. august 2011

2721

Soleil skriver:

Der er et natur produkt der hedder HUSK som jeg har brugt til begge mine. Men tag en snak med din læge eller sundhedsplejerske først før du bruger det

Det har været/er ekstremt effektivt ved hård og tynd mave - Det har det ihvertfald været hos mine kære

Tak, vil tale med sp eller lægen i morgen, hvis den er lige gal. Hvor købes det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.