Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Glææææder mig til jeg kan begynde at sætte hendes hår med små spænder og sådan HeheJa , er også glad for at hun ikke har fundet ud af det endnu .. Især fordi hun sover i barnevogn næsten altid .. Der er ikke ligeså høj "kant" :bMmh .. Det er helt vildt Caroline rullede .. Ellers lå hun bare :p Kan slet ikke forstå det
Glææææder mig til jeg kan begynde at sætte hendes hår med små spænder og sådan HeheJa , er også glad for at hun ikke har fundet ud af det endnu .. Især fordi hun sover i barnevogn næsten altid .. Der er ikke ligeså høj "kant" :bMmh .. Det er helt vildt Caroline rullede .. Ellers lå hun bare :p Kan slet ikke forstå det
hihi - ja det er måske ikke så sødt af mor her, hvis hun begynder at sætte Victors hår op med små klemmer osv haha! Men kan sgu godt forstå du glæder dig !!Åh ja, det er altså heldigt der er noget der hedder en barnevognssele victor var da også røget ud for længst hvis han ikke var spændt fast !! Men han kan så heller ikke sætte sig op endnu Men han prøver at rejse sig ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Hey, HVOR har du fundet den sengerand? Jeg har ledt overalt efter den i hvid!
Hey, HVOR har du fundet den sengerand? Jeg har ledt overalt efter den i hvid!
Jeg har også en hvid sengerand, fandt den på nettet Mener ikke den var ret dyr.....
Kan ikke huske netbutikken, men hvis jeg finder den smider jeg lige et link til dig
MissChrista skriver: hihi - ja det er måske ikke så sødt af mor her, hvis hun begynder at sætte Victors hår op med små klemmer osv haha! Men kan sgu godt forstå du glæder dig !!Åh ja, det er altså heldigt der er noget der hedder en barnevognssele victor var da også røget ud for længst hvis han ikke var spændt fast !! Men han kan så heller ikke sætte sig op endnu Men han prøver at rejse sig ..
Loa skriver: Hvor er hun bare lækker Og hvor er det skønt at følge sin lille guldklumps udvikling. Syntes det var helt vildt da Isabella pludselig kunne stå op i sengen
Hvor er hun bare lækker Og hvor er det skønt at følge sin lille guldklumps udvikling. Syntes det var helt vildt da Isabella pludselig kunne stå op i sengen
Hvor er hun bare kær
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128