Caroline har fundet ud af at rejse sig i sengen - Billeder ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Maja_4000

Stefanie8 skriver:

Åh gud, kan godt huske det fra min store dreng skulle have tænder - jeg har også en på 3 uger, så jeg skal nok få lov at "opleve" det igen - kan sagtens vente, ha ha... Jeg har lige fået sådan en smart plastik"dims" man kan proppe i fryseren og så fryser væsken indeni - den kan de små så tygge på så det køler gummerne, det er da smart - - - måske det kunne hjælpe, hvis du ikke allerede har én? 

Hehe .. Glæd dig .. Ej , der er jo nogle som slet ikke er påvirkede .. Så måske er du heldig (;

Vi har allerede sådan en :b Synes den bliver varm igen alt for hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

1000Ben

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Glæd dig .. Ej , der er jo nogle som slet ikke er påvirkede .. Så måske er du heldig (;

Vi har allerede sådan en :b Synes den bliver varm igen alt for hurtigt

Ja jeg  for at jeg er heldig - ja har også hørt at de bliver rimeligt hurtigt varme, desværre. Man må kunne udtænke noget bedre så, heh e... 

Anmeld

15. august 2011

Sakris

Haha...Herlige trold!

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Haha...Herlige trold!

Anmeld

15. august 2011

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Se hende lige

nurh hvor er hun sød super lækre billeder

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

michelledam skriver:

nurh hvor er hun sød super lækre billeder

Hehe .. Tak

Anmeld

15. august 2011

Mor Christa

hahaha. Hvore er hun DEEEJLIG !!! Victor kanb ikke komme HELT op men ha´n prøver Gør hun det så hele tiden??
Kan godt se hvad du mener ´med, at hun er ved at få hår !! Hun bliver da fiiin

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahaha. Hvore er hun DEEEJLIG !!! Victor kanb ikke komme HELT op men ha´n prøver Gør hun det så hele tiden??
Kan godt se hvad du mener ´med, at hun er ved at få hår !! Hun bliver da fiiin

Hun har ikke fundet ud af at sætte sig op Så når hun først er lagt , så ligger hun :b Men hvis vi sætter hende op , så gør hun det .. Især hvis vi går .. Så prøver hun at komme efter os Det er det samme i kravlegården :b

Ja .. Der kommer mere og mere Hver gang min mor ser hende siger hun "Eeeej , hvor har hun fået meget hår ! Bare mit voksede så stærkt! :b Haha .. Og der går altså max en uge imellem besøgene

Anmeld

15. august 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hun har ikke fundet ud af at sætte sig op Så når hun først er lagt , så ligger hun :b Men hvis vi sætter hende op , så gør hun det .. Især hvis vi går .. Så prøver hun at komme efter os Det er det samme i kravlegården :b

Ja .. Der kommer mere og mere Hver gang min mor ser hende siger hun "Eeeej , hvor har hun fået meget hår ! Bare mit voksede så stærkt! :b Haha .. Og der går altså max en uge imellem besøgene

hiihihi Jamen så har hun jo langt år inden fødselsdagen i december !! Hvor er det skønt ..
Nåå det var da heldigt at hun ikke kan sidde fra liggende stilling Det kan Victor HELDIGIVIS heller ikke endnu! Magter ikke når han begynder at rejse sig op hele tiden fra sengen og "råbe" på os
Ihh det går altså SÅ STÆRKT!!!! For bare 3 mdr siden kunne han jo ikk andet end at ligge 

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hiihihi Jamen så har hun jo langt år inden fødselsdagen i december !! Hvor er det skønt ..
Nåå det var da heldigt at hun ikke kan sidde fra liggende stilling Det kan Victor HELDIGIVIS heller ikke endnu! Magter ikke når han begynder at rejse sig op hele tiden fra sengen og "råbe" på os
Ihh det går altså SÅ STÆRKT!!!! For bare 3 mdr siden kunne han jo ikk andet end at ligge 

Glææææder mig til jeg kan begynde at sætte hendes hår med små spænder og sådan Hehe

Ja , er også glad for at hun ikke har fundet ud af det endnu .. Især fordi hun sover i barnevogn næsten altid .. Der er ikke ligeså høj "kant" :b

Mmh .. Det er helt vildt Caroline rullede .. Ellers lå hun bare :p Kan slet ikke forstå det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.