Hue nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Chris86

Her får pigen en tynd bomuldshue på når det blæser og en sommerjakke når hun ikke ligger i barnevognen og det blæser og regner Tja som vi andre jo også gør...? Har dog ik hue på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

D-Micka

Janni. skriver:

De dage hvor det blæser meget, får silas en tynd hue på og en lidt tykkere trøje eller tynd jakke...

Den hue på billedet her, er den hue vi bruger lige nu når det blæser som feks idag. 

Det er også af den slags Jamie får på

Anmeld

15. august 2011

D-Micka

Chris86 skriver:

Her får pigen en tynd bomuldshue på når det blæser og en sommerjakke når hun ikke ligger i barnevognen og det blæser og regner Tja som vi andre jo også gør...? Har dog ik hue på

Det er også det samme her

Anmeld

15. august 2011

D-Micka

Amandas-mor skriver:

Hvis dit barn har kolde ører, så ville jeg da give en tynd hue på når det nu er så pissekoldt som det er  

Men jeg er så også kilden til evig morsomhed blandt venner og bekendte fordi jeg er så hysterisk med at Amanda ALTID skal have solhat eller kyse/hue på. Men jeg nægter bare at tro på at henholdsvist sol eller træk direkte ned i bæret på en lille er sundt...og jo jeg går så også selv med kasket om sommeren og hue om vinteren

Hehe Jeg tror nu heller ikke på at solen en blæst direkte i hovedet kan være direkte sundt Dermed ikke sagt at luften ikke er god for e små

Anmeld

15. august 2011

D-Micka

Molly8 skriver:

Har en sommer bomuldshue, som lilledrengen har haft på på koldere sommerdage. Lige nu kalder vi ham polardrengen, fordi han har isblå fleccetrøje med hætte og vanter på ud at sove i barnevognen. Måske er det lidt overkill, men bryder mig ikke om at få ham op fra en lur med kolde hænder, ører og tæer.

Kh Molly

Hehe, nogen af de sidste par dage har det godt nok også været koldt synes jeg .. Men hold op en varm dag igår ...

Anmeld

15. august 2011

Isabella_mor

D-Micka skriver:

Giver i jeres unger huer på nu ?
Ved godt det er ''sommer'', men Jamie har bare så kolde ører, så jeg er begyndt at give ham hue på.. Er så bange for han skal få noget med sine ører ..

jeg giver også bassen hue på hvis der blæser lidt og han sidder op i barnevognen... men når han ligger ned i den tager jeg den af ham for at han ikke skal få det for varmt.. 

Anmeld

15. august 2011

Camulla

Nu er der jo også forskel på alder og på hvor varmt et barn har. Min dreng er 3 om 2 uger og er meget varm, så han skal bestemt ikke have hue på endnu. Men havde han været under 1 år, hunne det sagtens være...

Min venindes ørelæge sagde til hende at man sagtens kunne pakke de små poder for meget ind, hvilket så også ville resultere i øreproblemer, så man kan altså også gøre for meget ud af det og min anden veninde som virkelig pakker sine børn ind, var altid syge da de var små... Åhh, jeg synes det er svært.

Man skal vel bare gøre som man føler for og gøre det der nu engang passer til sit barn

Anmeld

15. august 2011

Diana...

Livas mor skriver:

Liver er ørebarn og har haft mange problemer, indtgil hun fik sine dræn i december sidste år.. Så ja herhjemme får hun også hue på bare det blæser lidt eller er koldt

Jeg ved ikke om du klar over det men ørebarn har jo intet med påklædningen at gøre men noget med øregangen at gøre. 

Jeg har 1 meget slemt ørebarn og han har IKKE hue på. Hvis de får hue på hvor det slet ikke er nødvendigt endnu kan det frambruse en MØB fordi de får det får varmt i øregangen og det er IKKE godt. 

Min datter har næsten lige haft sin første MØB og det var altså sommer og hun har heller ikke hue på endnu. 

til TS. 

Jeg må indrømme at jeg har overvejet til Lucas som ikke ligger i barnevogn at vi snart skal finde en tynd hue fordi vinden er kold men den er ikke købt endnu. Nadia som ligger i barnevogn NEJ der er jo varmt i barnevognen endnu. 

Anmeld

15. august 2011

trunte24

Nej, vi bruger ikke hue endnu. 

Men jeg har vist også et varmt barn, for han har heller ikke overtøj på i barnevognen. Det har han ikke haft siden April vil jeg tro.

Min erfaring er at der er ca. 10 grader varmere i hans barnevogn end termometeret på væggen siger. Hvilket jo giver en temperatur på mellem 22-30 grader bare her de sidste par dage. Giver ham jo heller ikke overtøj på i seng, hvor der er 21 grader i rummet

Jeg synes faktisk også der skal være rimeligt koldt før det er nødvendig med en hue, når de ligger i barnevognen, for der er jo ingen vind.

Men de skal selvfølgelig have hue på når de sidder op, enten i barne eller klapvogn langt før. Da de jo så bliver udsat for kulden på en anden måde.

Mvh Line

Anmeld

15. august 2011

M&M's Mor

Nu er hun godt nok 2 år men kommer meget an på vind og vejr, men som vejret er i dag har hun en tynd hue på, men hun er også ørebarn og var ude en enkelt dag forleden hvor det blæste en lille smugle og dagen efter var der MØB...

Der er jo ingen børn der er ens så er svært at sige om hvilke børn der har behov for hue og fra hvornår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.