Hue nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

D-Micka

Maja_4000 skriver:

Hvis det blæser meget og hun sidder op i barnevognen eller er i bæreselen , så får hun en tynd hue på .. Men ellers ikke

Okay Hvad hvis de bare er kolde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Maja_4000

D-Micka skriver:

Okay Hvad hvis de bare er kolde ?

Synes ikke hun får kolde ører :b
Hendes næse bliver kold - Men den er lidt svær at dække

Anmeld

14. august 2011

D-Micka

Maja_4000 skriver:

Synes ikke hun får kolde ører :b
Hendes næse bliver kold - Men den er lidt svær at dække

Okay Ja hehe, den var straks værre ;P

Anmeld

14. august 2011

muzen

min SP sagde til mig hvem ligner dit barn dig eller far. hvis det er far så kig på hvad han har på at tøj og gi drengen det samme på. hvis det er kuld skrære dig han ligner så kigger du på dit tøj og giver ham det på.

så mit ? til dig er vil du have hue på nu

Anmeld

14. august 2011

D-Micka

muzen skriver:

min SP sagde til mig hvem ligner dit barn dig eller far. hvis det er far så kig på hvad han har på at tøj og gi drengen det samme på. hvis det er kuld skrære dig han ligner så kigger du på dit tøj og giver ham det på.

så mit ? til dig er vil du have hue på nu

Han ligner mig
Men jeg går også med striktrøje nu og jakke engang imellem..
Men så er der jo lige det, jeg har har langt hår der hænger ved min øre, så jeg går aldrig med hue.. Men, han er jo HELT skaldet

Anmeld

14. august 2011

Tona

D-Micka skriver:

Giver i jeres unger huer på nu ?
Ved godt det er ''sommer'', men Jamie har bare så kolde ører, så jeg er begyndt at give ham hue på.. Er så bange for han skal få noget med sine ører ..

Hvis dit barn har kolde ører, så ville jeg da give en tynd hue på når det nu er så pissekoldt som det er  

Men jeg er så også kilden til evig morsomhed blandt venner og bekendte fordi jeg er så hysterisk med at Amanda ALTID skal have solhat eller kyse/hue på. Men jeg nægter bare at tro på at henholdsvist sol eller træk direkte ned i bæret på en lille er sundt...og jo jeg går så også selv med kasket om sommeren og hue om vinteren

Anmeld

14. august 2011

Hansen97

D-Micka skriver:

Ved godt det er ''sommer'', men Jamie har bare så kolde ører, så jeg er begyndt at give ham hue på.. Er så bange for han skal få noget med sine ører ..

Du skal også huske på at bakterierne (hvis der skulle være nogen), bedre kan formere sig under en hue i ørerne hvis det er lige en anelse for varmt til egentlig at skulle have hue på.. hvis du forstår hvad jeg mener..

Hvis det blæser en pelikan udenfor så ville jeg også vælge en tynd hue...

Men det er jo dig i sidste ende der bestemmer og skal tage ansvar

Anmeld

14. august 2011

Janni.

De dage hvor det blæser meget, får silas en tynd hue på og en lidt tykkere trøje eller tynd jakke...

Den hue på billedet her, er den hue vi bruger lige nu når det blæser som feks idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2011

sarahb

nej slet ikke endnu..

Anmeld

14. august 2011

Molly8

D-Micka skriver:

Har en sommer bomuldshue, som lilledrengen har haft på på koldere sommerdage. Lige nu kalder vi ham polardrengen, fordi han har isblå fleccetrøje med hætte og vanter på ud at sove i barnevognen. Måske er det lidt overkill, men bryder mig ikke om at få ham op fra en lur med kolde hænder, ører og tæer.

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.