Bebisim skriver:
Hej
nu har jeg læst alt det i har skrevet med jeres erfaringer. Men min datter flipper totalt ud når hun ikk kan sove. Hun kradser hele sit hoved og flår sig i øret. Derefter vugger jeg hende 45 min indtil hun sover. Det er så overbelastrnde. Er det fordi jeg måske skal ligge hende i seng inden hun blir træt ? Hun sover Kl 20-20.30. Så skal jeg ligge hende i seng Kl 19 for ikk at hun blir overtræt ? Ved godt at det hele er blevet volapyk men hjælp mig så i søde. Hun har ALDRIG sovet igennem i ni mdr. Er træt 
Jeg kan godt forstå, du er træt. Det er som regel en god idé at lægge barnet i seng inden det bliver overtræt. Kl. 20-20.30 lyder ret sent i mine ører. Mine børn bliver alle lagt i seng omkring kl. 18.30. Men du skal nok langsomt trappe ned, hvis du vil ændre på sengetiden.
Jeg ved ikke, hvorfor hun kradser sig selv. Min ene datter har tendens til det samme, og hvis hun fægter for meget med armene, lægger jeg hende til at sove på maven i stedet. Ellers kunne det måske hjælpe at give hende nogle tynde handsker på.
Anmeld