Lisbeth1985 skriver:
Hej skønne damer!!
Så fik vi overstået den sidste scanning/samtale inden ÆU igår.. Jeg havde ikke - som jeg frygtede - ægløsning
Den største ægblære var 1,6 cm og de andre var ca. 1,3 cm. Slimhinden var også god
Jeg skal tage menopur for sidste gang i aften og ægløsningssprøjten i morgen.. Der er ÆU på tirsdag
Jeg frygter det lidt, for havde virkelig en ubehagelig oplevelse sidste gang
Vi havde heldigvis en god snak om det på klinikken igår og jeg får lidt mere smertestillende denne gang - så håber vi, at det hjælper

Vi havde håbet på at komme med i Skejby's forsøg med blastocystdyrkning.. Men desværre skal man have min. 8 æg for at deltage og lægen sagde igår, at de regner med 7
Det er virkelig surt, for vi havde lige sat forventningerne op til det (sidste gang fik vi jo præcis 8 æg ud)
Men så må vi bare håbe, at vi bliver gravide med den alm. dyrkning

Rigtig god weekend til jer alle
Lisbeth
hej søde..hvor bliver det spændende.. surt at der ikke var nok til blastocystdyrkning, men man ved jo aldrig hvor mange der kommer ud. Sidst vi var i frisk, var der på ÆU-dagen pludselig flere end de troede og æg i alle modsat 1. gang. Det er en utilregnlig verden, hvilket også kan være en fordel. På den anden side er 7 jo et super tal og i får vel lov at få to op så??
Det skal bare ende med baby til jer denne gang

Hvis vores fryseæg overlever denne gang bliver vi rugere på samme tid
hyggeligt
Anmeld