Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg er godt nok spændt på, hvor mange af Jer skønne tøser der følger trop i denne omgang. Det MÅ bare være nu! Har jo lovet Jer at 2011 er et helt fantastisk år!!
Jeg er godt nok spændt på, hvor mange af Jer skønne tøser der følger trop i denne omgang. Det MÅ bare være nu! Har jo lovet Jer at 2011 er et helt fantastisk år!!
Jeg hænger dig op på det smukke! Man skal jo holde, hvad man lover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg krydser så meget fingre for jer sødeste!!!! At der uanset om det bliver alm. dyrkning el. ej, bliver til et lille spir for jer!!!!
Jeg krydser så meget fingre for jer sødeste!!!! At der uanset om det bliver alm. dyrkning el. ej, bliver til et lille spir for jer!!!!
Tak søde Jeg håber virkelig, at denne gang er lykkens gang
Lisbeth1985 skriver: Jeg håber inderligt, at guldægget er imellem Det ville være så VIDUNDERLIGT Jeg håber, at alt er vel hos dig søde
Jeg håber inderligt, at guldægget er imellem Det ville være så VIDUNDERLIGT
Jeg håber, at alt er vel hos dig søde
Det har vi hermed aftalt, at det er Og så er det jo lige meget, hvos længe de dyrker det, for det vil vokse fint lige meget hvad
Det går fint her, vi venter stadig på at komme igang... Men får da nydt vores ferie
Putomanen skriver: Det har vi hermed aftalt, at det er Og så er det jo lige meget, hvos længe de dyrker det, for det vil vokse fint lige meget hvad Det går fint her, vi venter stadig på at komme igang... Men får da nydt vores ferie
Det håber jeg
Jeg håber også, at i meget snart kommer igang Ventetiden er det værste i denne proces
Lisbeth1985 skriver: Tak søde Jeg håber virkelig, at denne gang er lykkens gang
Kan jeg sørme godt forstå.... Jeg vil også være gravid NU..!!
(P.S. Jeg bløder lidt igen for at vi kan tilmelde os imorgen!!)
CamillaValby skriver: Dejligt at læse at du ikke havde ÆL smukke. for at alt kommer til at gå godt denne gang. Og at du snart fortæller os en dejlig nyhed.
Dejligt at læse at du ikke havde ÆL smukke. for at alt kommer til at gå godt denne gang. Og at du snart fortæller os en dejlig nyhed.
Det var virkelig godt Jeg havde bare så ondt i maven, at jeg ikke troede, at det kunne være andet - men heldigvis tog jeg fejl
Jeg håber, at jeg kan dele en fantastisk hemmelig med jer om 3 uger - det vil være den største gave nogensinde
ønskebarn74 skriver: Kan jeg sørme godt forstå.... Jeg vil også være gravid NU..!! (P.S. Jeg bløder lidt igen for at vi kan tilmelde os imorgen!!)
Det er jeg sikker på, at i kan Jeg glæder mig til en god opdate i morgen søde
Lisbeth1985 skriver: Det var virkelig godt Jeg havde bare så ondt i maven, at jeg ikke troede, at det kunne være andet - men heldigvis tog jeg fejl Jeg håber, at jeg kan dele en fantastisk hemmelig med jer om 3 uger - det vil være den største gave nogensinde
CamillaValby skriver: Uhh jeg kender det Men er rigtig glad for at du tog fejl Det er jeg næsten sikker på smukke. Husk nu at slappe af efter du har fået dem op igen
Uhh jeg kender det Men er rigtig glad for at du tog fejl Det er jeg næsten sikker på smukke. Husk nu at slappe af efter du har fået dem op igen
Jeg skal gøre mit bedste Det er bare SÅ svært, for tankerne kører jo bare rundt: Er jeg gravid? Er jeg ikke? Hvad skal der nu ske? Osv.
Jeg er heldigvis endelig kommet igang med mit speciale og har en hel masse, jeg skal have læst.. Så jeg regner med at blive hjemme på sofaen den første uges tid
Det SKAL bare lykkes denne gang
Lisbeth1985 skriver: Jeg skal gøre mit bedste Det er bare SÅ svært, for tankerne kører jo bare rundt: Er jeg gravid? Er jeg ikke? Hvad skal der nu ske? Osv. Jeg er heldigvis endelig kommet igang med mit speciale og har en hel masse, jeg skal have læst.. Så jeg regner med at blive hjemme på sofaen den første uges tid Det SKAL bare lykkes denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128