Opdate på scanning igår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er godt nok spændt på, hvor mange af Jer skønne tøser der følger trop i denne omgang. Det MÅ bare være nu! Har jo lovet Jer at 2011 er et helt fantastisk år!! 

Jeg hænger dig op på det smukke! Man skal jo holde, hvad man lover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Jeg krydser så meget fingre for jer sødeste!!!!  At der uanset om det bliver alm. dyrkning el. ej, bliver til et lille spir for jer!!!!

Tak søde Jeg håber virkelig, at denne gang er lykkens gang

Anmeld

13. august 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg håber inderligt, at guldægget er imellem Det ville være så VIDUNDERLIGT

Jeg håber, at alt er vel hos dig søde

Det har vi hermed aftalt, at det er  Og så er det jo lige meget, hvos længe de dyrker det, for det vil vokse fint lige meget hvad

Det går fint her, vi venter stadig på at komme igang... Men får da nydt vores ferie

Anmeld

13. august 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det har vi hermed aftalt, at det er  Og så er det jo lige meget, hvos længe de dyrker det, for det vil vokse fint lige meget hvad

Det går fint her, vi venter stadig på at komme igang... Men får da nydt vores ferie

Det håber jeg

Jeg håber også, at i meget snart kommer igang Ventetiden er det værste i denne proces

Anmeld

13. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Jeg håber virkelig, at denne gang er lykkens gang

Kan jeg sørme godt forstå.... Jeg vil også være gravid NU..!!

(P.S. Jeg bløder lidt igen  for at vi kan tilmelde os imorgen!!)

Anmeld

13. august 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Dejligt at læse at du ikke havde ÆL smukke.

for at alt kommer til at gå godt denne gang. Og at du snart fortæller os en dejlig nyhed.

Det var virkelig godt Jeg havde bare så ondt i maven, at jeg ikke troede, at det kunne være andet - men heldigvis tog jeg fejl

Jeg håber, at jeg kan dele en fantastisk hemmelig med jer om 3 uger - det vil være den største gave nogensinde

Anmeld

13. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Kan jeg sørme godt forstå.... Jeg vil også være gravid NU..!!

(P.S. Jeg bløder lidt igen  for at vi kan tilmelde os imorgen!!)

Det er jeg sikker på, at i kan Jeg glæder mig til en god opdate i morgen søde

Anmeld

13. august 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Det var virkelig godt Jeg havde bare så ondt i maven, at jeg ikke troede, at det kunne være andet - men heldigvis tog jeg fejl

Jeg håber, at jeg kan dele en fantastisk hemmelig med jer om 3 uger - det vil være den største gave nogensinde

Uhh jeg kender det Men er rigtig glad for at du tog fejl

Det er jeg næsten sikker på smukke. Husk nu at slappe af efter du har fået dem op igen

Anmeld

13. august 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Uhh jeg kender det Men er rigtig glad for at du tog fejl

Det er jeg næsten sikker på smukke. Husk nu at slappe af efter du har fået dem op igen

Jeg skal gøre mit bedste Det er bare SÅ svært, for tankerne kører jo bare rundt: Er jeg gravid? Er jeg ikke? Hvad skal der nu ske? Osv.

Jeg er heldigvis endelig kommet igang med mit speciale og har en hel masse, jeg skal have læst.. Så jeg regner med at blive hjemme på sofaen den første uges tid

Det SKAL bare lykkes denne gang

Anmeld

13. august 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Jeg skal gøre mit bedste Det er bare SÅ svært, for tankerne kører jo bare rundt: Er jeg gravid? Er jeg ikke? Hvad skal der nu ske? Osv.

Jeg er heldigvis endelig kommet igang med mit speciale og har en hel masse, jeg skal have læst.. Så jeg regner med at blive hjemme på sofaen den første uges tid

Det SKAL bare lykkes denne gang

I know sweety

Får du crinone denne gang også ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.