En lille opdate fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Line11

Putomanen skriver:

Forhåbentlig får vi lov at tilmelde os om en lille uges tid. 

Ja, jeg kan godt forstå at det er træls, men jeg tror at det er et godt tegn at have de tanker!

Åhh, jeg kan godt forstå at du glæder dig til samtalen! Det føles som en milepæl, at så er mna rigtig i gang. Det er egentlig en sjov følelse, for I er jo allerede helt og aldeles i gang  Hvornår skal I til samtale?

Ihh hvor bliver det spændende! Jeg er helt sikker på I kommer med  

Jamen det skal vi allerede torsdag... Så det er virkelig lige om lidt! Jeg glæder mig meget til at møde menneskerne derude og få god tid til at stille en masse spørgsmål - det SKAL bare lykkes første gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Line11

CamillaValby skriver:

Vil lige starte med at give dig et også et kæmpe tillykke med at i blev tilmeldt.

Jeg for at det kommer til at gå hammer godt, og at i snart står med en positiv test. Kender alt til dine tanker, men tror desværre aldrig at os som er/har været i behandling vil slippe dem.

Men dejligt at du er tilbage igen

Tusind tak 

Nej du har nok ret, det handler vel bare om at leve i nuet og ikke bekymre sig for meget om ting som befinder sig i fremtiden

Anmeld

13. august 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Ihh hvor bliver det spændende! Jeg er helt sikker på I kommer med  

Jamen det skal vi allerede torsdag... Så det er virkelig lige om lidt! Jeg glæder mig meget til at møde menneskerne derude og få god tid til at stille en masse spørgsmål - det SKAL bare lykkes første gang 

Ihh, allerede på torsdag, det bliver spændende! Har I været til et infomøde, eller bliver det første gang i skal derud? Hvor er det henne? Det er bestemt spændende at møde dem og se dem an, det er en helt ny verden, vi bevæger os ind i.

Jeg håber virkelig, at du får ret  Jeg blev noget skuffet sidste måned, da vi blev afvist.

Anmeld

13. august 2011

Line11

Putomanen skriver:

Ihh, allerede på torsdag, det bliver spændende! Har I været til et infomøde, eller bliver det første gang i skal derud? Hvor er det henne? Det er bestemt spændende at møde dem og se dem an, det er en helt ny verden, vi bevæger os ind i.

Jeg håber virkelig, at du får ret  Jeg blev noget skuffet sidste måned, da vi blev afvist.

Vi sprang info mødet over, og har ellers kun været derude til en enkelt undersøgelse... Så det er helt nyt! 

Vi går jo en samtale med en sygeplejerske, så jeg må hellere få skrevet nogle spørgsmål ned inden... Det er i Århus! 

Ja helt ny verden, som jeg ikke håber vi skal være længe i  

Skal I i lang/kort protokol? 

Jeg tror helt sikkert ikke de afviser jer igen, ikke i disse tider efter egenbetalingen er bragt på banen!

Anmeld

13. august 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Vi sprang info mødet over, og har ellers kun været derude til en enkelt undersøgelse... Så det er helt nyt! 

Vi går jo en samtale med en sygeplejerske, så jeg må hellere få skrevet nogle spørgsmål ned inden... Det er i Århus! 

Ja helt ny verden, som jeg ikke håber vi skal være længe i  

Skal I i lang/kort protokol? 

Jeg tror helt sikkert ikke de afviser jer igen, ikke i disse tider efter egenbetalingen er bragt på banen!

Okay, jeg synes faktisk det var meget rart at komme til infomødet, selvom jeg vidste det meste af, hvad de sagde. Men det er rart at få lidt info om afdelingen også. Men så bliver det jo endnu mere spændende for jer til samtalen

Mon ikke at sygeplejersken fortæller om forløbet, og mange af spørgsmålene kommer undervejs? Sådan synes jeg tit det går for mig.

Jeg er sikker på, at I kun er på et meget kort visit i denne BIB-verden  

Vi starter i lang protokol, det er standard på Riget. Så det er en lang tidshorisont... Så vidt jeg kan forstå er I startet på den lange?

Overlægen fortalte desværre til infomødet, at de havde mærket en stor nedgang i tilmeldinger efter brugerbetalingen, men at der var en stigning igen nu, så de må ty til afvisningerne. Men jeg håber ikke, at det er så slemt, at de er nødt til at afvise os igen. De registrerer jo, hvis man bliver afvist

Anmeld

14. august 2011

Line11

Putomanen skriver:

Okay, jeg synes faktisk det var meget rart at komme til infomødet, selvom jeg vidste det meste af, hvad de sagde. Men det er rart at få lidt info om afdelingen også. Men så bliver det jo endnu mere spændende for jer til samtalen

Mon ikke at sygeplejersken fortæller om forløbet, og mange af spørgsmålene kommer undervejs? Sådan synes jeg tit det går for mig.

Jeg er sikker på, at I kun er på et meget kort visit i denne BIB-verden  

Vi starter i lang protokol, det er standard på Riget. Så det er en lang tidshorisont... Så vidt jeg kan forstå er I startet på den lange?

Overlægen fortalte desværre til infomødet, at de havde mærket en stor nedgang i tilmeldinger efter brugerbetalingen, men at der var en stigning igen nu, så de må ty til afvisningerne. Men jeg håber ikke, at det er så slemt, at de er nødt til at afvise os igen. De registrerer jo, hvis man bliver afvist

Ja det tror jeg også de gør... Jeg glæder mig virkelig til at høre om det! Vi burde måske have været der til infomødet, men jeg satser stærkt på vi kan få alt at vide på torsdag  

Tusind tak, og i lige måde!! Jeg håber virkelig det lykkes første gang (eller med fryseæg) for os begge... Jeg beundrer virkelig de kvinder, som kan gå igennem dette mange gange! Jeg har nåleskræk, så er sikker på forløbet bliver en stor prøvelse

Vi starter også på den lange, det er vidst udgangspunktet... Så ja lang tidshorisont, men når først de første tre uger er gået, tror jeg det kommer til at gå stærkt!!

Siden de registrerer jer tror jeg ikke du skal være nervøs... Jeg tvivler på at der allerede er lige så mange tilmeldinger som før brugerbetaling. Jeg  om en lille uges tid! 

Anmeld

14. august 2011

nielsen80

Tror dine tanker er helt normale. Det er hårdt at skulle starte en behandlingsforløb, og der løber mange tanker igennem hoved på en. Jeg tror nok I begge skal klare det fint, og forhåbentlig hjælper denne oplevelse jer til at blive endnu stærkere sammen. I skal nok blive fantastike forældre! Krydser fingre for, at I "kun" skal igennem et enkelt forsøg inden heldet er med jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.