Line11 skriver:
Vi sprang info mødet over, og har ellers kun været derude til en enkelt undersøgelse... Så det er helt nyt!
Vi går jo en samtale med en sygeplejerske, så jeg må hellere få skrevet nogle spørgsmål ned inden... Det er i Århus!
Ja helt ny verden, som jeg ikke håber vi skal være længe i

Skal I i lang/kort protokol?
Jeg tror helt sikkert ikke de afviser jer igen, ikke i disse tider efter egenbetalingen er bragt på banen!
Okay, jeg synes faktisk det var meget rart at komme til infomødet, selvom jeg vidste det meste af, hvad de sagde. Men det er rart at få lidt info om afdelingen også. Men så bliver det jo endnu mere spændende for jer til samtalen 
Mon ikke at sygeplejersken fortæller om forløbet, og mange af spørgsmålene kommer undervejs? Sådan synes jeg tit det går for mig.
Jeg er sikker på, at I kun er på et meget kort visit i denne BIB-verden

Vi starter i lang protokol, det er standard på Riget. Så det er en lang tidshorisont... Så vidt jeg kan forstå er I startet på den lange?
Overlægen fortalte desværre til infomødet, at de havde mærket en stor nedgang i tilmeldinger efter brugerbetalingen, men at der var en stigning igen nu, så de må ty til afvisningerne. Men jeg håber ikke, at det er så slemt, at de er nødt til at afvise os igen. De registrerer jo, hvis man bliver afvist 
Anmeld