Hej alle I søde piger!!
Jeg har ikke været super aktiv herinde den sidste tid, og ville lige give et pip om, at jeg ikke helt er forsvundet...
Jeg har dog af og til læst jeres tråde og jeg hepper helt vildt meget på jer, I fortjener virkelig alle sammen jeres lille ønskebebs! 

Min kæreste og jeg blev tilmeldt ICSI lang protokol d. 5. august. Jeg har fået recepter på al medicin og skal starte med næsespray om halvanden uges tid.
Jeg tilmeldte mig over tlf. svarer og havde egentligt forventet at blive afvist. Dog kom der ca. 40 min. senere en sms tilbage hvor der stod, at vi var tilmeldt!!!
Først blev jeg helt vildt glad - glæden ville ingen ende tage!! Tænk sig, at der rent faktisk er en chance for, at vi bliver forældre i juni 2012 
Siden da har tankerne pumpet rundt i hovedet på mig, hvilket er én af grundene til, at jeg har holdt mig lidt væk fra baby.dk. Jeg kan se hvor meget I alle sammen higer efter at blive meldt til behandling (hvilket også gjorde sig gældende for mig), og og det gav mig dårlig samvittighed...
Nogle af mine tanker er: "bliver jeg overhovedet en god mor?", "er det det helt rigtige tidspunkt i mit liv?", "hvad hvis kæresten og jeg en dag går fra hinanden?"
Jeg vil helt vildt gerne have en lille bebs med min kæreste - elsker ham overalt på jorden, jeg har været skruk i flere år, og så kunne timingen ikke være bedre...
Med andre ord: mavefornemmelsen siger jeg har gang i det helt rigtige, men jeg er alligevel bekymret for fremtiden!!!
Hvad synes I - begynder jeg at lyde som en rigtig mor, eller hva'?
Jeg ville egentlig ikke andet med indlægget, end at dele min status og mine tanker og fortælle, at jeg følger og hepper på jer 

Knus Line