Fontanelle !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Moar'en

Mca<3 skriver:

Ha ha jeg måler 59  Har lige måtte købe en herre cykelhjælm   Jamen Alexander er også med og mener hans mål var omkring 50 og han fulgte sin egen kurve , han er 100 cm så det passer meget godt , han er med udviklingsmæssigt og sprogmæssigt og kaster aldrig op ,, Er Victors nu vokset sammen

Nej ikke helt, han har vel et hul på størrelse med en 50 øre. Du kan jo evt få en henvisning fra din læge, så får man lidt mere ro i sjælen. Men jeg kunne da ikke forestille mig han fejler noget, for jeg snakkede meget med sygeplejerskene på mit arbejde, og de sagde at børn med vand i hovedet har et meget karakteristisk hovedform, og Aleksander ser jo ganske normal ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Mca<3

Moar'en skriver:

Nej ikke helt, han har vel et hul på størrelse med en 50 øre. Du kan jo evt få en henvisning fra din læge, så får man lidt mere ro i sjælen. Men jeg kunne da ikke forestille mig han fejler noget, for jeg snakkede meget med sygeplejerskene på mit arbejde, og de sagde at børn med vand i hovedet har et meget karakteristisk hovedform, og Aleksander ser jo ganske normal ud

Jeg tror du har ret   vil da lige tage en snak med vores læge , ,og nej Alexander ligner ikke en med vand i hovedet ( har googlet)he he

Anmeld

12. august 2011

Moar'en

Mca<3 skriver:

Jeg tror du har ret   vil da lige tage en snak med vores læge , ,og nej Alexander ligner ikke en med vand i hovedet ( har googlet)he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.