Fontanelle !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.450 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Mca<3

Alexander er 2 år og 4 mdr , er det normalt at hans fontanelle ikke er groet helt sammen endnu ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

serinasmor

hvordan ser du det

Anmeld

12. august 2011

Koen.

puuh synes måske det lyder lidt sent hvis den ikke er groet sammen endnu, men ved det ikke Hos Lærke var den groet sammen ved 11 mdr

Anmeld

12. august 2011

Laulund87

Groet sammen ved 1 år her

Anmeld

12. august 2011

Moar'en

Vi fik afvide af lægen at de normalt er vokset sammen inden barnet er 26 mdr. Viktor's var heller ikke vokset sammen, så vi blev henvist til sygehuset så vi kunne få tjekket om der var noget. Viktor har også et meget stort hoved så de frygtede om han måske havde vand i hovdet, men han har ingen tegn på dette, så vi er blevet "fri fundet" med beskeden at vi har store hovder, hihi

Lægen sagde dog at der er nogen børn hvor det bare tager længere tid.

Det blev et frygteligt langt svar

Anmeld

12. august 2011

Mca<3

serinasmor skriver:

hvordan ser du det

Jeg kan se det buler lidt nedafd når han er tørstig

Anmeld

12. august 2011

Mca<3

Jeg kan læse mig frem til at den helst skal være groet sammen omkring 24 mdr alderen og den må heller ikke gro for tidligt sammen   Han har også fået målt sit hoved nogle gange da det virkede stort men hans mål er helt ok ..

Anmeld

12. august 2011

Mca<3

Moar'en skriver:

Vi fik afvide af lægen at de normalt er vokset sammen inden barnet er 26 mdr. Viktor's var heller ikke vokset sammen, så vi blev henvist til sygehuset så vi kunne få tjekket om der var noget. Viktor har også et meget stort hoved så de frygtede om han måske havde vand i hovdet, men han har ingen tegn på dette, så vi er blevet "fri fundet" med beskeden at vi har store hovder, hihi

Lægen sagde dog at der er nogen børn hvor det bare tager længere tid.

Det blev et frygteligt langt svar

Alexander er jo også en stor dreng med et stort hoved men det er blevet kontrolmålt nogen gange , hva gjorde de på sygehuset ?

Anmeld

12. august 2011

Moar'en

Mca<3 skriver:

Alexander er jo også en stor dreng med et stort hoved men det er blevet kontrolmålt nogen gange , hva gjorde de på sygehuset ?

de målte og vejede ham, så målte de hans hoved (54,5 ) Så fik han faktisk bare lov at lege, imens vi snakkede, fik en masse spørgsmål, bla kaster han ofter op? Om han var med udviklingsmæssigst? og sprogmæssigt?

Om han virkede som om han havde smerter? Og om vi havde oplevelsen af at hans syn var dårlig.

Lægen sagde at når han aldrig kastede op og vi ikke mente han havde et meget dårlig syn ville hun kun mene det var stor hoved. Både mig og min mand har store hoveder, min mand måler 60 cm om hovedet

Anmeld

12. august 2011

Mca<3

Moar'en skriver:

de målte og vejede ham, så målte de hans hoved (54,5 ) Så fik han faktisk bare lov at lege, imens vi snakkede, fik en masse spørgsmål, bla kaster han ofter op? Om han var med udviklingsmæssigst? og sprogmæssigt?

Om han virkede som om han havde smerter? Og om vi havde oplevelsen af at hans syn var dårlig.

Lægen sagde at når han aldrig kastede op og vi ikke mente han havde et meget dårlig syn ville hun kun mene det var stor hoved. Både mig og min mand har store hoveder, min mand måler 60 cm om hovedet

Ha ha jeg måler 59  Har lige måtte købe en herre cykelhjælm   Jamen Alexander er også med og mener hans mål var omkring 50 og han fulgte sin egen kurve , han er 100 cm så det passer meget godt , han er med udviklingsmæssigt og sprogmæssigt og kaster aldrig op ,, Er Victors nu vokset sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.