Åhh kærestens eks...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Det skulle skam heller ikke forståes som du skulle have dårlig samvittighed...

Han har overtaget deres samlet gæld på 600.000 kr for tab af huset, efter en fælles beslutning om at gå fra hinanden, det synes jeg er meget at lade en anden person overtage, og så mange penge ville jeg ikke have samvittighed til at lade en anden overtage...

Din situation er jo noget anderledes, og det skal du jo slet ikke have det dårlig samvittighed over... det er kun fair

wow, det var alligevel en sjat penge  

jamen der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det nu, men manden mangler da i høj grad Nosser. han bliver nødt til at lære at sige fra, det der kan da kun ende i noget træls noget hvor han bare sidder med hendes gæld og så sidder fast med den :s  

har du prøvet at tage en snak med ham om det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

tobogsylsmor27

altså som en bonusmor kan fortælle dig grund til han gøre det er fordi han ved hans eks kan finde å bruge hans barn i mod ham for han har ikke en skid sige når hun har den ffm over barnet så kan godt forstå han gøre det hun bestemme om han skal se sit barn så hvis du ikke klare han er sådan hvorfor er du så sammen med ham..... for jeg kan fortælle at jeg har været pap i over tre år og min fyr kan tider også hoppe og spring for hende fordi hun kan finde på bruge børn i mod ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.