SjeBets skriver:
Åh ja sådan en mand er jeg også indehaver af ... og nogle gange har jeg bare lyst til at skrige af ham ... og de har endda fælles forældremyndighed over deres børn, hun kan intet gøre ham, da han er en god far, men nej nej kan han sige fra nogen sinde nææææh han siger da ja til alt, selv om vi måske har andre planer .. så bliver de da droppet fordi at hun har spurgt, og oven i så smider han lige børne kortet når jeg brokker mig ... " vil du ikke have jeg ser mine børn" det har INTET med at han ikke må se sine børn, jeg er vilde med de unger det har noget med at gøre måske en gang imellem kunne det være på hans premisser og når han havde lyst og tid, ikke fordi hun skal noget .... Er så træt af den vatarm på det punkt ....
Aaarmen altså, vi er sgu heldige hehe.. :-D
Det værste ved min er at han godt ved det, han sad og klynket over hvad han havde brugt på togbilletterne og hvad hans eks havde brugt i benzin (for hun fylder den jo ikke op igen, og han siger intet) Sagde så: Jamen vi snakkede da om at hun selv skulle aflevere bilen sammen med barnet den weekend du havde børneweekend... "joooohhm, jamen, det var også det jeg ville, meeeen, jahhh, det kom ikke videre end fra tankerne"
Jeg er sikker på kvinden ikke er en møgkælling, ellers havde han for pokker da ikke valgt at få barn med hende, så forstår simpelthen ikke han ikke tør sige fra, tvivler på hun bortføre ungen...
Det er vitterligt så slemt jeg overvejer at droppe forholdet, gider simpelthen ikke indrette mit og mit barns liv efter hende, men det kan han bare ikke rigtig forstå... Og nå manden ikke engang tør fortælle han har en kæreste så kan det sgu efterhånden være lige vidt...
Anmeld