Hvordan havde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

dorthemus

Tutter skriver:

Tror den ryger i håndtasken hihi

Jeg testede to dage før tid og der var ingen tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

SaNiNa

Tutter skriver:

Tror den ryger i håndtasken hihi

Anmeld

12. august 2011

Vial

Blev insemineret en mandag. Lørdagen efter dvs fem dage så kunne jeg mærke jeg var gravid. Kunne mærke ægget/æggene sætte sig fast. Havde total krampe og meget lidt blod efterfølgende. Var sikker på at nu var sæt gået til!!

Senere samme dag fik jeg metalsmag i munden og madlede. Det holdt i mange uger....

Var dog ikke sikker på noget - først her bagefter kan jeg se at den var klokkeren.

Anmeld

12. august 2011

Becks

dorthemus skriver:

Jeg testede to dage før tid og der var ingen tvivl

Ej det må jeg altså også gøre.. Min gudsøns mor er SÅ ærgelig over hun ikke er sammen med mig når jeg skal teste.. Tester med mine egne test 2 dage før og klinikkens på ferien :)

Anmeld

12. august 2011

Becks

KaMa skriver:

Blev insemineret en mandag. Lørdagen efter dvs fem dage så kunne jeg mærke jeg var gravid. Kunne mærke ægget/æggene sætte sig fast. Havde total krampe og meget lidt blod efterfølgende. Var sikker på at nu var sæt gået til!!

Senere samme dag fik jeg metalsmag i munden og madlede. Det holdt i mange uger....

Var dog ikke sikker på noget - først her bagefter kan jeg se at den var klokkeren.

Jeg er en total pain in the ass idag tror jeg.. Alle jeg snakker med hører ikke om andet.. OMG kan ikke engang holde mig selv ud..

Men det er jo bare fordi ønsket er så stort, og jeg er bange for, at jeg ser ALLE symptomerne, som så slet ikke er der..

Anmeld

12. august 2011

Becks

KaMa skriver:

https://www.baby.dk/debat/34338pi1/barnloeshedsbeha ndling/den-soede-ventetid.aspx

Haha fandt lige min gamle tråd :-))

TAK! Den vil jeg læse

Anmeld

12. august 2011

Vial

Tutter skriver:

TAK! Den vil jeg læse

Den er altså sjov at læse. Bliver dog også trist over at tænke på at det ikke er lykkes miamaja endnu :-((

Anmeld

12. august 2011

dorthemus

Tutter skriver:

Jeg er en total pain in the ass idag tror jeg.. Alle jeg snakker med hører ikke om andet.. OMG kan ikke engang holde mig selv ud..

Men det er jo bare fordi ønsket er så stort, og jeg er bange for, at jeg ser ALLE symptomerne, som så slet ikke er der..

Anmeld

12. august 2011

Becks

KaMa skriver:

Den er altså sjov at læse. Bliver dog også trist over at tænke på at det ikke er lykkes miamaja endnu :-((

Arhmen det kunne jo have været mig der skrev mange af de indlæg! Og det er kun 1½ dag siden jeg blev insemineret..

Føler mig virkelig fucked up inde i hovedet, alle de følelser og håb der drøner rundt i kroppen..

Ja søde MiaMaja hvordan det mon går med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.