Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tutter skriver: Så må smerten gerne blive der Jeg krydser for en masse murren downthere de næste 14 laaaaaaange dage
Så må smerten gerne blive der
Jeg krydser for en masse murren downthere de næste 14 laaaaaaange dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Det er ihvertfald ikke noget dårligt tegn efter min erfaring
Det er ihvertfald ikke noget dårligt tegn efter min erfaring
Hihi nej
Uh håber sådan!
Aner intet om det søde men et kæmpe skal du have og så glæder jeg mig så meget til at høre mere d. 26
Sanne og Nicklas skriver: Aner intet om det søde men et kæmpe skal du have og så glæder jeg mig så meget til at høre mere d. 26
Tak søde.. Det er jo ikke til og holde ud, at der er 14 dage endnu
Tutter skriver: Hihi nej Uh håber sådan!
dorthemus skriver: Det forstår jeg godt krydser fingre for at du er ved at gro en bebse
Det forstår jeg godt krydser fingre for at du er ved at gro en bebse
Tak søde D
Tutter skriver: Tak søde.. Det er jo ikke til og holde ud, at der er 14 dage endnu
Nej dte kan jeg godt forstå, jeg ville gå til af spændning.
Håber så meget at du kan teste positiv
Sanne og Nicklas skriver: Nej dte kan jeg godt forstå, jeg ville gå til af spændning. Håber så meget at du kan teste positiv
Håber jeg også Det er det første der bliver pakket, det er testen
Tutter skriver: Håber jeg også Det er det første der bliver pakket, det er testen
lad endelig være med at pakke den alt for lagt ned så. Du skulle jo nødig lede alt for længe efter den
Sanne og Nicklas skriver: lad endelig være med at pakke den alt for lagt ned så. Du skulle jo nødig lede alt for længe efter den
Tror den ryger i håndtasken hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128