Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: Jaa ved ikke fordi jeg må ikke få sukker så vil helst slet ikke have det der i men ellers lød det som nogle super lækre bølde boller namme
Jaa ved ikke fordi jeg må ikke få sukker så vil helst slet ikke have det der i men ellers lød det som nogle super lækre bølde boller namme
nåårrr ej hvor ærgerligt, de er ellers super duper lækre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L.J.L skriver: nåårrr ej hvor ærgerligt, de er ellers super duper lækre
Jaaa de lyder også super lækre øv øv øv
B&J skriver: Mange tak jaa det ville jo være super nemt når dejen kan være i køleskabet og lave et par boller ihhh hvor lækkert mange taak
Mange tak jaa det ville jo være super nemt når dejen kan være i køleskabet og lave et par boller ihhh hvor lækkert
mange taak
Præcis, det er så nemt at lave dejen (uden at skulle ælte ret meget ) om aftenen og så i køleskabet til næste morgen
132319 skriver: Præcis, det er så nemt at lave dejen (uden at skulle ælte ret meget ) om aftenen og så i køleskabet til næste morgen
Bliver de så bløde, for de sidste jeg have en opskrift ¨på sådan nogle de var rimelig håre
B&J skriver: Bliver de så bløde, for de sidste jeg have en opskrift ¨på sådan nogle de var rimelig håre
Nej, det har jeg nemlig også haft problemer med før
Men det gør de ikke og forbliver bløde i et par dage
132319 skriver: Nej, det har jeg nemlig også haft problemer med før Men det gør de ikke og forbliver bløde i et par dage
Ejjj hvor dejligt det lyder jo super nemt såå..
mange takk
B&J skriver: Så må jeg vist igang med hænderne for vi har ikke en røremaskine men det lyder rigtige lækre og nemme ihh jeg skal vist igang her i weekenden
Så må jeg vist igang med hænderne for vi har ikke en røremaskine
men det lyder rigtige lækre og nemme ihh jeg skal vist igang her i weekenden
De er meget nemme og man kan sagtens med hænderne har jeg gjort mange gange.
Nynne88 skriver: De er meget nemme og man kan sagtens med hænderne har jeg gjort mange gange.
Dejligt for det skal jo ikke være en helt opgave at lave boller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128