Åh ha! Min søn har været i DP siden 1/8, og de første par dage gik fint. Han var glad, når han blev afleveret og glad, da jeg hentede ham. Han har siden d.4/8 el. 5./8 bar været RIGTIG RIGTIG ked af det, når han er blevet afleveret og grædt som pisket, når jeg vinkede og sagde farvel.
Han er der tre timer hver dag, her i indkøringsperioden og det er fra 9-12. Jeg er stadig på barsel, så vi tager det stille og roligt. Jeg vil vare gerne vide, om der er andre hvis børn var SÅ kede af det så længe i starten af indkøringen?
Kan jeg evt. spørge DP-mor om det er ok, at jeg er der det første stykke tid med ham, og så gå, når han har været der lidt? Eller er det bedre, at vi bare gør som hidtil (aflevere, sige farvel, gå).
Jeg magter virkelig ikke, at det skal slå knuder i min mave hver dag, når jeg skal aflevere min søn, når jeg VED, at jeg skal sige farvel til en SÅ ked af det dreng, som bare vil ha' sin moar!
Han har været der i 14 dage nu, og jeg synes ikke der er bedring. ØV! Skal jeg bare se tiden an eller? Hjælp og trøste-ord ønskes 
Hilsen en mor, som græd for første gang på vej fra dagplejen i dag efter at have afleveret sin smukke søn 
Anmeld