Maise86 skriver:
Overskriften var lidt ironisk ment, da jeg umiddelbart troede det var noget man selvfølgelig hjalp børnene med - uden at det blev betragtet som en "ekstra service". Jeg så godt det med Lola Jensen igår, og det hun beskriver er slet ikke det jeg forventer! Men jeg sender da også mit barn afsted med ble på i forventning om at de giver ham en ren på når han har brug for en, og som andre skriver så er det jo en læringsproces som børnene skal støttes i. Der er vel også noget pædagogik i at lære og hjælpe børnene. Jeg må indrømme at når jeg hører sådan nogle ting bliver glad for at mine unger er i privat institution hvor der er tid til børnene, indpakkede ostehapser, snørebånd, fingervanter og alt andet der hører til ungernes dagligdag :-)
Jeg håber da sandelig også, at vores børn får ren ble, men det er nu heller aldrig noget de kommer til at skulle lære at gøre selv 
Jeg tror nu slet ikke vi er så uenige. Jeg prøver bare at se det ud fra pædagogernes synspunkt. Jeg havde ikke lige fanget ironien i overskriften og det var jo det der stødte mig mest, så det må du undskylde 
Anmeld