Vil i ha taget billeder? (prøver igen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

An&Jo

Meilby skriver:

Super super gode billeder Michelle Måske vi snart skulle få gjordt alvor af at ses og vi så samtidig skulle få taget nogle billeder af prinsen?

Hvad hører med under de 600 kr.? Kun fotografering eller er det med en cd og hvad med fremkaldelse?

hopper lige med på dine spørgsmål..

for hvis der er fremkaldelse osv med deri vil jeg da meget gerne høre nærmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

kimfrit

Hvor og hvornår i KBH kommer du? og hvor mange billeder tager du ca. og hvor meget tid bruger du? og hvordan får vi billederne?

Anmeld

18. august 2011

ØnskerEtMirakel

kimfrit skriver:

Hvor og hvornår i KBH kommer du? og hvor mange billeder tager du ca. og hvor meget tid bruger du? og hvordan får vi billederne?

Hej

hvis der er en god stemning får man lette mange billeder, sidst tog jeg en 600 billeder, så valger jeg de fleste ud og redigere dem jeg synes er bedst, de kommer på en cd og bliver sendt til jer uha det kommer an på hvor mange i er, så kan ikke sige hvor lang tid, det kommer også helt an på stemningen, en halv time til 1½, tiden kan gå hurtigt.

jeg er i københavn fra i morgen fredag til søndag. centrum af kbh.

Anmeld

18. august 2011

ØnskerEtMirakel

An&Jo skriver:

hopper lige med på dine spørgsmål..

for hvis der er fremkaldelse osv med deri vil jeg da meget gerne høre nærmere

Hejsa jeg fremkalder ikke billederne, jeg lægger den på en cd og så bliver de sendt hurtigst muligt.

Anmeld

18. august 2011

ØnskerEtMirakel

Meilby skriver:

Super super gode billeder Michelle Måske vi snart skulle få gjordt alvor af at ses og vi så samtidig skulle få taget nogle billeder af prinsen?

Hvad hører med under de 600 kr.? Kun fotografering eller er det med en cd og hvad med fremkaldelse?

Hej jeg tager billeder til alle er tilfredse og har fået opfyldt det de nu kunne tænke sig, det skal være sjovt.

der bliver sendt en cd med alle billederne plus nogle jeg vælger ud og redigerer. der er ingen fremkaldelse, det kan gøres billigt over nettet.

Anmeld

18. august 2011

ØnskerEtMirakel

FjolleTrold skriver:

Kan helt klart anbefales - og 600 kr. er SUPER billigt. Michelle er super god til at komme med forslag til fotograferingen. pludselig var alle børnene oppe i træet ;o). Sød og meget imødekommende.

Hun tog ca. 600 billeder, som vi alle får på en dvd, og så har hun redigeret de bedste til os. Nu skal vi så i gang med at være kreative med dem, så vores forældre kan få en super duper julegave.

Så overvejer du at få taget billeder, kan vi helt klart anbefale Michelle

tak søde

Anmeld

18. august 2011

kimfrit

ØnskerEtMirakel skriver:

Hej

hvis der er en god stemning får man lette mange billeder, sidst tog jeg en 600 billeder, så valger jeg de fleste ud og redigere dem jeg synes er bedst, de kommer på en cd og bliver sendt til jer uha det kommer an på hvor mange i er, så kan ikke sige hvor lang tid, det kommer også helt an på stemningen, en halv time til 1½, tiden kan gå hurtigt.

jeg er i københavn fra i morgen fredag til søndag. centrum af kbh.

Puha fra i morgen af allerede ? Har ikke lige 600 kr tilbage i dette mdr. men hvis du kommer en gang mere, så vil jeg gerne booke en tid? du kan lige sender mig en PB hvis du gør

Anmeld

19. august 2011

Meilby

ØnskerEtMirakel skriver:

Hej jeg tager billeder til alle er tilfredse og har fået opfyldt det de nu kunne tænke sig, det skal være sjovt.

der bliver sendt en cd med alle billederne plus nogle jeg vælger ud og redigerer. der er ingen fremkaldelse, det kan gøres billigt over nettet.

Det lyder godt nok bare billigt Hvor tager man billederne henne? Bare hjemme hos en selv eller? Vi kunne super godt tænke os at få taget af Phillip når han fylder 1 år

Anmeld

19. august 2011

Moar2011

ØnskerEtMirakel skriver:

Så gør jeg det gerne for 600. eks kørsel, så kan i være lige så mange i vil.

her kan i se lidt af mine billeder. kommer mange flere i løbet af de næste 3 uger.

http://www.mischakuhr.blogspot.com/

Jeg bor i nordjylland nær aalborg.

er i københavn i oktober

Hej

Kanon billeder - giver man 600 for at få billederne taget og ud på et billede eller hvordan ?

Må lige høre, hvornår tog din soldat afsted ?

Anmeld

19. august 2011

FjolleTrold

Nessie skriver:

Det er nogle rigtig gode billeder, men vi bor desværre i Kolding, så der er jo lidt langt at køre

Måske vi på et tidspunkt kan splejse om kørsel? Vi bor nemlig mellem Vejle og Fredericia. Vi har dog lige fået taget billeder, men vil gerne igen senere. Der sker jo så meget med de små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.