Vil i ha taget billeder? (prøver igen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.337 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. august 2011

ØnskerEtMirakel

Så gør jeg det gerne for 600. eks kørsel, så kan i være lige så mange i vil.

her kan i se lidt af mine billeder. kommer mange flere i løbet af de næste 3 uger.

http://www.mischakuhr.blogspot.com/

Jeg bor i nordjylland nær aalborg.

er i københavn i oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

ØnskerEtMirakel

slet ingen ?

Anmeld

12. august 2011

Lisbeth85

ØnskerEtMirakel skriver:

slet ingen ?

Uf, det lyder dyrt, når man bor i Herning, når det er 600 uden kørsel. Hvis jeg boede tættere på var jeg meget interesseret. Håber du finder nogen, som du kan fotografere, for du er dygtig, kan jeg se

Anmeld

12. august 2011

ØnskerEtMirakel

Lisbeth85 skriver:

Uf, det lyder dyrt, når man bor i Herning, når det er 600 uden kørsel. Hvis jeg boede tættere på var jeg meget interesseret. Håber du finder nogen, som du kan fotografere, for du er dygtig, kan jeg se

Tak Lisbeth har en del af se til, men ville gerne have lidt flere forskellige opgaver

Anmeld

15. august 2011

Mariajny

ØnskerEtMirakel skriver:

Så gør jeg det gerne for 600. eks kørsel, så kan i være lige så mange i vil.

her kan i se lidt af mine billeder. kommer mange flere i løbet af de næste 3 uger.

http://www.mischakuhr.blogspot.com/

Jeg bor i nordjylland nær aalborg.

er i københavn i oktober

jeg vil gerne have lavet julegave til min mor, med mig og mine søskende. kan det lade sig gøre ??? jeg bor ved Hobro

Anmeld

15. august 2011

Nessie

Det er nogle rigtig gode billeder, men vi bor desværre i Kolding, så der er jo lidt langt at køre

Anmeld

15. august 2011

ØnskerEtMirakel

Mariajny skriver:

jeg vil gerne have lavet julegave til min mor, med mig og mine søskende. kan det lade sig gøre ??? jeg bor ved Hobro

Det var da en hyggelig ide til gave. det kan vi sagtens finde ud af

Anmeld

15. august 2011

ØnskerEtMirakel

Nessie skriver:

Det er nogle rigtig gode billeder, men vi bor desværre i Kolding, så der er jo lidt langt at køre

Ja der er lidt vej jeg tager også billeder i københavn hvis i nogensinde kommer derover og så self oppe i nordlylland.

Anmeld

18. august 2011

FjolleTrold

Kan helt klart anbefales - og 600 kr. er SUPER billigt. Michelle er super god til at komme med forslag til fotograferingen. pludselig var alle børnene oppe i træet ;o). Sød og meget imødekommende.

Hun tog ca. 600 billeder, som vi alle får på en dvd, og så har hun redigeret de bedste til os. Nu skal vi så i gang med at være kreative med dem, så vores forældre kan få en super duper julegave.

Så overvejer du at få taget billeder, kan vi helt klart anbefale Michelle

Anmeld

18. august 2011

Meilby

Super super gode billeder Michelle Måske vi snart skulle få gjordt alvor af at ses og vi så samtidig skulle få taget nogle billeder af prinsen?

Hvad hører med under de 600 kr.? Kun fotografering eller er det med en cd og hvad med fremkaldelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.