HJÆLP!!! Er canasten sæddræbene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2009

stumpen-89

Heeh.. Ja det er lidt ulækkert.. Men sådan er det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Doktor Doolittle

På medicin.dk står der, at Canesten kan anvendes under graviditeten. Om den er sæddræbende ved jeg ikke, men det vil jeg bestemt ikke mene.
God vind med projektet

Tina

Anmeld

6. januar 2009

Mikkelmusen

Doktor Doolittle skriver:

På medicin.dk står der, at Canesten kan anvendes under graviditeten. Om den er sæddræbende ved jeg ikke, men det vil jeg bestemt ikke mene.
God vind med projektet

Tina

Det lyder underligt for her står det ikke bør anvendes de første 3 mdr af graviditet.

http://www.canesten.dk/export/sites/canesten_nor/da/_galleries/files/Indlaeg-Creme.pdf

Anmeld

6. januar 2009

Doktor Doolittle

Mikkelmusen skriver:

Det lyder underligt for her står det ikke bør anvendes de første 3 mdr af graviditet.

http://www.canesten.dk/export/sites/canesten_nor/da/_galleries/files/Indlaeg-Creme.pdf

Ja det er lidt mærkeligt. Der står dog, det kan anvendes hvis det er lægeordineret, det ville der ikke stå, hvis det er fosterskadeligt. Så ville der bare stå bør ikke anvendes til gravide.

Anmeld

6. januar 2009

Mikkelmusen

Doktor Doolittle skriver:

Ja det er lidt mærkeligt. Der står dog, det kan anvendes hvis det er lægeordineret, det ville der ikke stå, hvis det er fosterskadeligt. Så ville der bare stå bør ikke anvendes til gravide.

Nej det kan du have ret i

Anmeld

6. januar 2009

Stumpen

Anja Nørreslet skriver:

Jeg vil tro i en lille grad. Grunden til at man får svamp er jo fordi at ens phværdi i tissekonen ændrer sig. Næsten hver gang min mand og jeg dyrker sex så skal jeg tage en pille en af de efterfølgende dage. Min læge forklarede det med, at hans sæd er en stærkere phværdi og derfor så ændres din phværdi. Jeg ville nok ty til vivag eller a38 som en af de andre nævner for at være sikker..

Jeg bruger vivag i ny og næ og det er virker.. A38 kommer jeg aldrig til at bruge ;O)
Qnus..

Anmeld

6. januar 2009

Susan1978

Jeg har haft samme problem, men har heldigvis fundet et mirakel der virker.

På apoteket kan du finde en sæbe der hedder LACTACYD og den skal du vaske dig med hver dag. DET er en sæbe der indeholder det mælkesyre man ikke selv danner i den periode.

Jeg har ikke haft et angreb siden jeg begyndte med den sæbe.

Held og lykke med den.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.