HJÆLP!!! Er canasten sæddræbene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.802 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

Anonym trådstarter

Ja det er måske et mærkeligt spørgsmål, men er der nogle af jer som ved om Canasten er sæddræbene??? Eller på anden måde skadelig overfor de små svømmere???

Sagen er nemlig den at jeg de sidste par måneder omkring ægløsning får svamp og må derfor ty til Canasten.
Nu har jeg igen ægløsning og både min mand og jeg er ramt af svamp og har derfor købt Canasten, men da vi også prøver på livet løs at blive gravide er jeg bange for at det måske ikke er muligt at blive gravid når vi bruger canasten.

Er der nogle som ved noget om det, for hvis det kan være skadeligt for sæden vil jeg hellere "bide" det i mig og vente et par dage med at starte behandlingen.

MVH

Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

stumpen-89

Når jeg har svamp, bruger jeg a38.. og det hjælper meget..

Ved ikke noget med Canasten, desværre

Anmeld

5. januar 2009

Mikkelmusen

Står der ikke noget i papiret der følger med i pakken?

Anmeld

5. januar 2009

Diana...

Mikkelmusen skriver:

Står der ikke noget i papiret der følger med i pakken?

Ja det ville jeg os sige sådan noget skal vel stå på ville jeg mene.

Anmeld

5. januar 2009

Stumpen

Jeg ved det ikke, men har du evt. prøvet at goggle sædkvalitet og Canasten eller lignende?? Er ikke selv den bedste dektetiv på nettet...
Qnus Anja... Der ikke umiddelbart tror det, men man ved aldrig..

Anmeld

5. januar 2009

Anonym trådstarter

Nej der står ikke noget om det i indlægsseddelen den er nærlæst. Jeg har også forsøgt at søge på nettet men desværre også uden held.

Vi vil bare så gerne være gravide, da vi har mistet de sidste to gange, så vil nødig "spilde" en chance

Anmeld

5. januar 2009

Diana...

Anonym skriver:

Nej der står ikke noget om det i indlægsseddelen den er nærlæst. Jeg har også forsøgt at søge på nettet men desværre også uden held.

Vi vil bare så gerne være gravide, da vi har mistet de sidste to gange, så vil nødig "spilde" en chance

Ring ti lægen i morgen og spørg. Så du helt sikker.

Anmeld

5. januar 2009

Mikkelmusen

Altså det jeg har kunne finde på Canesten er at det ikke er godt at bruge de først 3 mdr af graviditeten, så det kan da muligvis have en indflydelse i forbindelse med at blive gravid, men der er jo ingen garanti.

Anmeld

6. januar 2009

Lullaby

Jeg vil tro i en lille grad. Grunden til at man får svamp er jo fordi at ens phværdi i tissekonen ændrer sig. Næsten hver gang min mand og jeg dyrker sex så skal jeg tage en pille en af de efterfølgende dage. Min læge forklarede det med, at hans sæd er en stærkere phværdi og derfor så ændres din phværdi. Jeg ville nok ty til vivag eller a38 som en af de andre nævner for at være sikker..

Anmeld

6. januar 2009

Kvindemin

stumpen-89 skriver:

Når jeg har svamp, bruger jeg a38.. og det hjælper meget..

Ved ikke noget med Canasten, desværre

Det HJÆLPER - a38.

Ulækkert, men sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.