9 mdr vil ikke spise aftensmad, what to do???+lidt billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Dansker I Holland

nvm skriver:

nåå for søren, hvad for et tog 

og havde vi mange børn med hehe?

Hmm jeg mener det var et intercity tog eller sådan noget.. Jeg kan ikke huske det præcist gg.. Jeg tror nok der var 4 børn i alt. hihi... Det var sgu lidt sjovt Tænk at jeg kunne genkende dig herinde, eller rettere din datter Og nu hvor jeg ser dit profil billede kan jeg osse genkende din store datter smiler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Hasselnødden

nvm skriver:

det rigtig nok..

men man føler bare selv, at man ikke gør det rigtige og sådan

Og den følelse vil du med sikkerhed sidde med fremover også og du kan hverken gøre fra eller til.... trives hun, smiler hun, hygger hun sig med mor og far, søs eller bror, pludrer hun og er aktiv, sover hun godt.. jamen så.... vi som forældre kan jo dunke os selv i hovedet til hudløshed i alle vores gerninger fordi der ikke følger en opskrift med til vores børn og så er det bare at følge mavefornemmelsen... er hun en glad og dejlig aktiv lille pludrende munter og ikke passiv lille pige, jamen så trives hun jo fuldt ud  og på de billede du har lagt ud, så er der ingen alarmklokker der ringer på denne side af skærmen... hun ligner en imødekommende, nysgerrig lille kanut der elsker livet og stortrives med sine sprinklende øjne, der lyser af glæde

Anmeld

11. august 2011

132319

nvm skriver:

hun vil spise rugbrød, frugt, boller, brød, grød, mos, ja sådan set ALT undtagen aftensmad... og jeg er ved at blive sindsyg over at stå og lave noget hun bare spytter ud og ikke vil spise...

skal lige siges hun godt vil spise baby mad i købe glas, men fandme nej, det sku for dyrt at gå og købe og gi hende 1 glad hver dag.. har prøvet at gi halvt glas mad og halvt hjemmelavede, det ryger ned, men stadig for dyrt synes jeg....for der skal jeg stadig bruge et halvt glas hver dag, og de må max gemmes i 2 dage(de fleste)..

jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, om jeg skal holde en pause med den varme aftensmad, og så gi grød eller rugbrød i stedet for?

og prøve senere hen igen om hun vil ha det varme mad....

hun har ingen problemer med at ta på og trives 

hun vejer 9,1 og er 74 cm, og det er helt perfekt, hun har både kinder, dobbel hage, en stor dunk og dejlige tykke lår så det ikke fordi jeg er urolig for hun mangler noget

men er der nogen der står samme sted som mig eller har gjort???

i får lige et par billeder med på vejen af prinsessen

Prøv at lade hende sidde med det selv?

Min datter på 11 måneder, er et lille nips på 8 kg og hun nægter at spise noget som helst i vuggestuen.

Hun får en stor portion havregrød herhjemme og morgenen og så spiser hun ikke noget i løbet af dagen -Overhovedet 

Om aftenen, får hun selv lov til at sidde med sin aftensmad og fedte rundt med det. Det er et værre griseri men det vigtigste for mig er at hun bare spiser lidt

Anmeld

11. august 2011

nvm

Babymor2010 skriver:

Jeg synes også det er ved at være hårdt... Puuuh...

Jeg har ikke rigtigt turde give hende stikpiller - endnu  Jeg plejer at give hende noget AftaMed, men har godt overvejet nogle piller når kindtænderne kommer.  

det helt uskadeligt jo, har gjort det et par gange, det hjælper.. og det jo også godt at hun så ikke har ondt

Anmeld

11. august 2011

nvm

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hmm jeg mener det var et intercity tog eller sådan noget.. Jeg kan ikke huske det præcist gg.. Jeg tror nok der var 4 børn i alt. hihi... Det var sgu lidt sjovt Tænk at jeg kunne genkende dig herinde, eller rettere din datter Og nu hvor jeg ser dit profil billede kan jeg osse genkende din store datter smiler..

hmm  kan ikke huske hvornår det var, men tror det har været en dag hvor vi havde 3 store og 2 babyer med

Anmeld

11. august 2011

Clisolka

nvm skriver:

det helt uskadeligt jo, har gjort det et par gange, det hjælper.. og det jo også godt at hun så ikke har ondt

Ja, ondt skal de små pus i hvert fald ikke have  Men indtil videre så har det hjulpet at smøre gummerne ind 

Anmeld

11. august 2011

nvm

132319 skriver:

Prøv at lade hende sidde med det selv?

Min datter på 11 måneder, er et lille nips på 8 kg og hun nægter at spise noget som helst i vuggestuen.

Hun får en stor portion havregrød herhjemme og morgenen og så spiser hun ikke noget i løbet af dagen -Overhovedet 

Om aftenen, får hun selv lov til at sidde med sin aftensmad og fedte rundt med det. Det er et værre griseri men det vigtigste for mig er at hun bare spiser lidt

har prøvet det med hun selv får lov, det hjælper ikke her

uha det lyder da ikke godt at hun kun spiser så lidt

Anmeld

11. august 2011

nvm

Babymor2010 skriver:

Ja, ondt skal de små pus i hvert fald ikke have  Men indtil videre så har det hjulpet at smøre gummerne ind 

det har jeg også overvejet at købe

Anmeld

11. august 2011

Clisolka

nvm skriver:

det har jeg også overvejet at købe

Det virker hurtigt  Min kæreste ville prøve at se hvordan det virkede 

Anmeld

11. august 2011

132319

nvm skriver:

har prøvet det med hun selv får lov, det hjælper ikke her

uha det lyder da ikke godt at hun kun spiser så lidt

Nej men hverken vuggestuen eller jeg, kan jo tvinge mad ned i halsen på hende

Hun bliver ammet når hun bliver hentet (når vi er kommet hjem) og så igen inden hun skal sove.

Stod det til hende, skulle hun fortsat KUN ammes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.