nvm skriver:
hun vil spise rugbrød, frugt, boller, brød, grød, mos, ja sådan set ALT undtagen aftensmad... og jeg er ved at blive sindsyg over at stå og lave noget hun bare spytter ud og ikke vil spise...
skal lige siges hun godt vil spise baby mad i købe glas, men fandme nej, det sku for dyrt at gå og købe og gi hende 1 glad hver dag.. har prøvet at gi halvt glas mad og halvt hjemmelavede, det ryger ned, men stadig for dyrt synes jeg....for der skal jeg stadig bruge et halvt glas hver dag, og de må max gemmes i 2 dage(de fleste)..
jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, om jeg skal holde en pause med den varme aftensmad, og så gi grød eller rugbrød i stedet for?
og prøve senere hen igen om hun vil ha det varme mad....
hun har ingen problemer med at ta på og trives 
hun vejer 9,1 og er 74 cm, og det er helt perfekt, hun har både kinder, dobbel hage, en stor dunk og dejlige tykke lår
så det ikke fordi jeg er urolig for hun mangler noget
men er der nogen der står samme sted som mig eller har gjort???
i får lige et par billeder med på vejen af prinsessen
Ej hvor træls. Lige for at snakke om noget andet, så kan jeg faktisk huske og have set dig i et tog for noget tid siden hvor du var sammen med en veninde tror jeg og hendes børn. Jeg kunne nemlig genkende din yngste datter med øreringe
hihi... hvor er det altså sjovt