Søger: Emmaljunga BSS med UniQ stel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2011

Maise86

Madam Blå skriver:

Nå for søren! Jeg havde ellers forestillet mig at den er lidt lettere fx at komme i bussen med. Især bremsen er god på UniQ-stellet, da man bare lige træder på den.. Men hvis den er så dårligt affjedret, så skal jeg da lige genoverveje sagen! For det ville da være vildt træls, at have brugte, hvad ejg synes er maaange penge, og så slet ikke være tilfreds..

Ærgerligt at man ikke kan gå en tur med dem inden man køber. Det skulle være som med biler, at man lige kan prøvekøre den

Jeg har sådan en og er SÅ glad for den! Absolut ikke dårlig affjedret eller noget at udsætte på den! Farven skal være helt sort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Madam Blå

132319 skriver:

Det tror jeg godt at du kan, i butikken

Det er nok en smags sag men både jeg og andre der har prøvet at køre med den, syntes den var såååå tung og besværlig at køre med...

I butikken synes jeg den er helt fin at køre med. Men der er jo også glat underlag, med tæpper.. Kunne godt tænke mig at prøve op og ned af kantsten osv.. Men jeg må op og se på dem igen

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

Maise86 skriver:

Jeg har sådan en og er SÅ glad for den! Absolut ikke dårlig affjedret eller noget at udsætte på den! Farven skal være helt sort?

Dejligt at høre! For det er bare min drømmevogn.

Ja, helst. Men lige nu har vi talt om, at stellet ikke behøver at være sort. Men bare vognen er sort

Anmeld

22. august 2011

132319

I butikken synes jeg den er helt fin at køre med. Men der er jo også glat underlag, med tæpper.. Kunne godt tænke mig at prøve op og ned af kantsten osv.. Men jeg må op og se på dem igen

Prøv at dreje med den og prøv at dreje med det originale stel -Du vil mærke en klar forskel

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

132319 skriver:

Prøv at dreje med den og prøv at dreje med det originale stel -Du vil mærke en klar forskel

Ja, jeg må op og prøve igen. Havde ikke lagt mærke til, at den havde så dårlig affjedring. Den er selvfølgelig ikke så vuggende som det almindelige stel, men det kunne jeg umiddelbart godt lide.

Men må simpelthen op og prøve dem igen

Anmeld

22. august 2011

132319

Madam Blå skriver:

Ja, jeg må op og prøve igen. Havde ikke lagt mærke til, at den havde så dårlig affjedring. Den er selvfølgelig ikke så vuggende som det almindelige stel, men det kunne jeg umiddelbart godt lide.

Men må simpelthen op og prøve dem igen

Ja, der er ikke andet for Jeg synes bare at det var et alt for stift stel til min smag.

Det er jo også en smags sag men jeg brød mig ikke om den. Og så er der en stang der går henover varekurven, det er møgirriterende når man er ude og handle...

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

132319 skriver:

Ja, der er ikke andet for Jeg synes bare at det var et alt for stift stel til min smag.

Det er jo også en smags sag men jeg brød mig ikke om den. Og så er der en stang der går henover varekurven, det er møgirriterende når man er ude og handle...

Jeg må op og se nærmere på det Man ved jo ikke helt, hvad man skal kigge efter, når man ikke har prøvet det før! Så må lige tjekke varekurven og prøvekøre den igen

Tak for din erfaring

Anmeld

22. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
132319 skriver:

ja, man kan sagtens mærke forskel.. og det er klart til Uniq-stellets fordel..!
Jeg har en emmaljunga med stål-stel, og den er tung som et ondt år, at dreje med, men lækker at køre med ellers.. Nu har vi så bestilt en ny med Uniq-stel, da den anden ikke kan mere.. Og jeg glæder, glæder, glæder mig til at få den hjem..
Vi fik altså lov, at tage vognen med udenfor butikken for at prøve at klappe den sammen og i bilen - og så tog vi lige en lille prøve gåtur med Astrid liggende deri.. Og jeg sys at den er møj lækker, at køre med..
Så mit råd må være, at prøve, at få begge vogne med ud på en lille tur..

Anmeld

22. august 2011

132319

AnjaM skriver:

ja, man kan sagtens mærke forskel.. og det er klart til Uniq-stellets fordel..!
Jeg har en emmaljunga med stål-stel, og den er tung som et ondt år, at dreje med, men lækker at køre med ellers.. Nu har vi så bestilt en ny med Uniq-stel, da den anden ikke kan mere.. Og jeg glæder, glæder, glæder mig til at få den hjem..
Vi fik altså lov, at tage vognen med udenfor butikken for at prøve at klappe den sammen og i bilen - og så tog vi lige en lille prøve gåtur med Astrid liggende deri.. Og jeg sys at den er møj lækker, at køre med..
Så mit råd må være, at prøve, at få begge vogne med ud på en lille tur..

Der er jeg så bare af en hel anden mening. Jeg synes at UniQ stellet er håbløst tungt at gå med og især at dreje med.

Materialet er muligvis lettere men der er slet ikke de samme affjedringer, det er bare stift!

Jeg solgte min efter 4 måneders brug.

Anmeld

22. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
132319 skriver:

Der er jeg så bare af en hel anden mening. Jeg synes at UniQ stellet er håbløst tungt at gå med og især at dreje med.

Materialet er muligvis lettere men der er slet ikke de samme affjedringer, det er bare stift!

Jeg solgte min efter 4 måneders brug.

det er også helt okay, at have en anden mening..
Vi er jo alle forskellige - også når det gælder ønsker og forventninger til barnevogne.. jeg synes det er fint, at du også kommer med input i denne tråd - så ved TS, og vi andre, hvad vi måske skal være opmærksomme på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.