Søger: Emmaljunga BSS med UniQ stel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

okii dem her i kbh fra den blå avis med det sorte stel mener jeg står til mellem 6200kr og til 7500kr.. men pæne er de, stellet er personligt bar ikk mig hehe

Ja, det er smag og behag Og nu har vi endelig besluttet at det skal være den vogn, så nu må jeg have fingrene i den. Håber at finde den billigere, men kunne nu meget godt tænke mig at have en splinterny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Ja, det er smag og behag Og nu har vi endelig besluttet at det skal være den vogn, så nu må jeg have fingrene i den. Håber at finde den billigere, men kunne nu meget godt tænke mig at have en splinterny

det ser os rigtig godt ud.. hvilken kasse ska det så helst være?

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

det ser os rigtig godt ud.. hvilken kasse ska det så helst være?

Også den sorte hehe. Er mest til sort, og sort over det hele

Anmeld

22. august 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Også den sorte hehe. Er mest til sort, og sort over det hele

nede i vores babysam står den med den kasse der hedder jeans black.. den er mega feeed det ser rigtig godt ud

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

nede i vores babysam står den med den kasse der hedder jeans black.. den er mega feeed det ser rigtig godt ud

Ja, har også overvejet om det skal være den Meeen - vi er vendt tilbage til den helt sorte.. Jeg er alt for glad for sort!

Anmeld

22. august 2011

banditten2011

Madam Blå skriver:

Ja, har også overvejet om det skal være den Meeen - vi er vendt tilbage til den helt sorte.. Jeg er alt for glad for sort!

jamen man ska os ha den man gerne vil ha, det er det vigtigste

Anmeld

22. august 2011

132319

Madam Blå skriver:

Ja, de er nemlig Kunne bare godt tænke mig at spare nogle penge. Men vi har valgt, at vi vil have letvægtsstellet, da jeg har lidt problemer med ryggen. Så håber på at finde den Ellers må vi ud og købe en ny.

Har fundet nogle brugte, men de ligger fra omkring 5400 og op, for vogne brugte i + to år. Så vil jeg hellere lægge 2000 mere, og få en splinterny vogn

Jeg vil altså bare lige indskyde at den ikke har meget med letvægt at gøre. Den er elendig affjedret og meget meget tungere at køre med, end det originale stel

Jeg skiftede min ud efter 4 måneder, kunne ikke holde ud at gå med den.

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

banditten2011 skriver:

jamen man ska os ha den man gerne vil ha, det er det vigtigste

Det er jo det

Anmeld

22. august 2011

Madam Blå

132319 skriver:

Jeg vil altså bare lige indskyde at den ikke har meget med letvægt at gøre. Den er elendig affjedret og meget meget tungere at køre med, end det originale stel

Jeg skiftede min ud efter 4 måneder, kunne ikke holde ud at gå med den.

Nå for søren! Jeg havde ellers forestillet mig at den er lidt lettere fx at komme i bussen med. Især bremsen er god på UniQ-stellet, da man bare lige træder på den.. Men hvis den er så dårligt affjedret, så skal jeg da lige genoverveje sagen! For det ville da være vildt træls, at have brugte, hvad ejg synes er maaange penge, og så slet ikke være tilfreds..

Ærgerligt at man ikke kan gå en tur med dem inden man køber. Det skulle være som med biler, at man lige kan prøvekøre den

Anmeld

22. august 2011

132319

Madam Blå skriver:

Nå for søren! Jeg havde ellers forestillet mig at den er lidt lettere fx at komme i bussen med. Især bremsen er god på UniQ-stellet, da man bare lige træder på den.. Men hvis den er så dårligt affjedret, så skal jeg da lige genoverveje sagen! For det ville da være vildt træls, at have brugte, hvad ejg synes er maaange penge, og så slet ikke være tilfreds..

Ærgerligt at man ikke kan gå en tur med dem inden man køber. Det skulle være som med biler, at man lige kan prøvekøre den

Det tror jeg godt at du kan, i butikken

Det er nok en smags sag men både jeg og andre der har prøvet at køre med den, syntes den var såååå tung og besværlig at køre med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.