Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det fint...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Eller.. Det er måske at pynte på det! Min mor har været kreativ og har syet samt betalt hele gildet. Jeg har valgt stof Men stadig! Men det er blevet til to sæt dynebetræk til prinsessen! NØJ hvor jeg synes det er blevet smadderflot. Er helt vild med begge, men især det med uglerne. Synes stoffet er særdeles velvalgt, hvis jeg selv skal sige det Og nu er hun i gang med at sy et sæt tøj til den lille Er det ikke blevet fint?
Eller.. Det er måske at pynte på det! Min mor har været kreativ og har syet samt betalt hele gildet. Jeg har valgt stof Men stadig! Men det er blevet til to sæt dynebetræk til prinsessen! NØJ hvor jeg synes det er blevet smadderflot. Er helt vild med begge, men især det med uglerne. Synes stoffet er særdeles velvalgt, hvis jeg selv skal sige det Og nu er hun i gang med at sy et sæt tøj til den lille Er det ikke blevet fint?
JOOO det er VILDT fint!! Skønne farver og motiver.
Nej hvor ser de fine ud. Bliver dejligt når hun ligger og putter under dem
Som jeg også skrev på din blog, så er det simpelthen så sødt! Gid min mor var lige så kreativ
Frøken J. skriver: Tak piger
Tak piger
http://stofstedet.dk/
Søde jeg har lige fundet et nyt sted at købe stof
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128